• -Voor ik haat krijg hierop, lees het helemaal, dankje-
    Dus een paar dagen geleden lag Selena in het ziekenhuis, voedselvergiftiging of whatever, maakt niet echt veel uit wat ze had. Maar goed.
    Er waren mensen die dit tweeten naar Selena:
    "@SelenaGomez in the hospital! Our dreams come true #SelenaMustDie"
    "@SelenaGomez in the hospital! And our prayers are accepted #Selenamustdie"

    Ook al is een voedselvergiftiging niet zo erg, zoiets zeg je niet vind ik. Ook al ben je geen fan, zoiets verdiend ze niet. Dat meisje dat - dat tweette was een fan van Justin, toen ging ze dit naar hem sturen:
    "@JustinBieber #Selenamustdie"
    Noem je dat een fan? Wat verwachtte ze? Dat Justin dat even doodleuk ging RT'en? Ja tuurlijk. Dat doe je toch niet? Even tegen Justin zeggen dat z'n vriendin dood moet. Fijn fijn?
    Je moet misschien niet opeens een 'supergrotefan' zijn van Selena. Je zou Selena niet eens moet 'steunen'. Maar je kan ze toch wel even respecteren en niet zulke tweets verzenden? Dat meisje had die tweet nooit naar Selena gestuurd als zij en Justin niet samen waren. Ze haat haar gewoon door dat hele 'Jelena' ding. Hoe zielig is dat? Is het niet zo bij beliebers dat als: "Justin smiles, we smile.", smile dan godverdomme en scheld z'n vriendin niet de hele tijd uit. Daar gaat ie niet van lachen hoor --'
    Vroeger waren beliebers nogal een grote 'familie', of hoe je het ook wilt noemen. Er was amper drama tussen ons en niemand was gemeen tegen elkaar. En waar is dat naartoe? Het is gewoon weg. Ik ben nog steeds een fan van Justin, en dat zal zo blijven. Ik zal Jelena respecteren, ik zal nooit haat naar Selena sturen noch naar Justin. Maar ik noem mezelf geen beliebers meer. Waarom? Omdat ik niet meer in die 'familie' wil zitten. Echt waar, al die beliebers die dat doet, fuck you, je verdiend het gewoon niet om jezelf een belieber te noemen. Ik heb niets tegen de andere, ik heb er zelfs niets tegen als je Selena haat of whatever, maar stuur haar dan zo geen tweets --'

    Amen of zo?

    ps: zeg niet dat Justin ooit beloofd heeft een fan te daten, want dat zei ie niet. Hij zou dat hij verliefd zou kunnen worden op een fan. En hij heeft nu Selena, de kans dat ie ooit écht iets met een fan zal hebben.. is héél klein.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 19:14 ]

    Jep amen


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Zelf heb ik ook een graf gruwelijke hekel aan Selena, dat heeft btw geen ene moer te maken met het feit dat ze iets met Justin heeft, maar zelfs ik gun dát haar niet.

    Helemaal mee eens.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Amen, ik ben het 100% met je eens.

    je hebt gelijk ik ben geeeen fan van beide maar dit doe ik niet


    You can't not look cool with a crossbow.

    En dat moest je hier helemaal uittypen terwijl iedereen dat al weet? ;]

    Fans gaan vaak over de top, maar wat doe je eraan? Niks. je kan het belachelijk vinden en je erover op naaien, maar dat is enkel slecht voor je hart en je bereikt er niks mee. Just deal with it


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Eerste even dit; zelf ben ik géén fan van Justin, evenmin van Selena. Maar ik haat hun ook niet ofzo. Ik vind hen alleen kwaliteitsloos.

    Maardus, het is nu eenmaal een feit dat Justin Biebers fans voor een overgroot deel tien tot veertienjarige meisjes zijn. Geen wonder dat velen zo kinderachtig reageren of oppervlakkig zijn. Laat ze doen, jij weet blijkbaar beter, dus negeer die anderen gewoon en laat ze verder leven in hun droom waarin zij samen zijn met Justin Bieber.


    If we had not a soul, music would have created it.

    achjah, er zijn nou eenmaal mensen die zich teveel laten meeslepen met beroemdheden en gaan janken als hun 'liefje' ervandoor gaat met een ander :') ik laat ze lekker doen wat ze willen, justin weet zelf ook wel dat er jelena-haters zijn en dat mensen hem zelf ook haten. hij trekt zich er niks van aan en dat moet selena ook niet doen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hooligan schreef:
    Zelf heb ik ook een graf gruwelijke hekel aan Selena, dat heeft btw geen ene moer te maken met het feit dat ze iets met Justin heeft, maar zelfs ik gun dát haar niet.


    Firm believer of all that is magic

    Absolute schreef:
    Amen, ik ben het 100% met je eens.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik ben niet echt een fan van Justin maar wel van Selena en ik vind het echt niet kunnen hoe sommige fans zo reageren. Ik vraag me af wat die meiden in hun hoofd halen als ze zoiets typen en waarom ze zo stom doen als hun held gelukkig is. Zo'n dingen sturen is echt pesten en dat zouden zij zeker niet leuk vinden.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ik vind heel dat 'ik-haat-Selena-Gomez'- gedoe bullshit.
    Ergens vind ik het goed voor die zogenaamde 'fans' (echte fans kun je dat niet noemen) dat ze zo gelukkig zijn samen.
    En ik moet dat ventje niet zo, maar ik begin steeds meer en meer respect te krijgen voor hem.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    dit heb ik pas geschreven.


    <3

    Hooligan schreef:
    Zelf heb ik ook een graf gruwelijke hekel aan Selena, dat heeft btw geen ene moer te maken met het feit dat ze iets met Justin heeft, maar zelfs ik gun dát haar niet.


    I´m nothing special.

    Beliebers zijn raar.
    Is gewoon een feit..

    (geen hater of zo, maar ik vind nadat Jelena gedoe ze toch weer over obsessed worden..)


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.