• -Voor ik haat krijg hierop, lees het helemaal, dankje-
    Dus een paar dagen geleden lag Selena in het ziekenhuis, voedselvergiftiging of whatever, maakt niet echt veel uit wat ze had. Maar goed.
    Er waren mensen die dit tweeten naar Selena:
    "@SelenaGomez in the hospital! Our dreams come true #SelenaMustDie"
    "@SelenaGomez in the hospital! And our prayers are accepted #Selenamustdie"

    Ook al is een voedselvergiftiging niet zo erg, zoiets zeg je niet vind ik. Ook al ben je geen fan, zoiets verdiend ze niet. Dat meisje dat - dat tweette was een fan van Justin, toen ging ze dit naar hem sturen:
    "@JustinBieber #Selenamustdie"
    Noem je dat een fan? Wat verwachtte ze? Dat Justin dat even doodleuk ging RT'en? Ja tuurlijk. Dat doe je toch niet? Even tegen Justin zeggen dat z'n vriendin dood moet. Fijn fijn?
    Je moet misschien niet opeens een 'supergrotefan' zijn van Selena. Je zou Selena niet eens moet 'steunen'. Maar je kan ze toch wel even respecteren en niet zulke tweets verzenden? Dat meisje had die tweet nooit naar Selena gestuurd als zij en Justin niet samen waren. Ze haat haar gewoon door dat hele 'Jelena' ding. Hoe zielig is dat? Is het niet zo bij beliebers dat als: "Justin smiles, we smile.", smile dan godverdomme en scheld z'n vriendin niet de hele tijd uit. Daar gaat ie niet van lachen hoor --'
    Vroeger waren beliebers nogal een grote 'familie', of hoe je het ook wilt noemen. Er was amper drama tussen ons en niemand was gemeen tegen elkaar. En waar is dat naartoe? Het is gewoon weg. Ik ben nog steeds een fan van Justin, en dat zal zo blijven. Ik zal Jelena respecteren, ik zal nooit haat naar Selena sturen noch naar Justin. Maar ik noem mezelf geen beliebers meer. Waarom? Omdat ik niet meer in die 'familie' wil zitten. Echt waar, al die beliebers die dat doet, fuck you, je verdiend het gewoon niet om jezelf een belieber te noemen. Ik heb niets tegen de andere, ik heb er zelfs niets tegen als je Selena haat of whatever, maar stuur haar dan zo geen tweets --'

    Amen of zo?

    ps: zeg niet dat Justin ooit beloofd heeft een fan te daten, want dat zei ie niet. Hij zou dat hij verliefd zou kunnen worden op een fan. En hij heeft nu Selena, de kans dat ie ooit écht iets met een fan zal hebben.. is héél klein.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 19:14 ]

    Authors schreef:
    Absoluut waar _O_ En dan zitten ze te zeggen dat Justin veranderd is; ja natuurlijk! Als je zijn vriendin zit dood te wensen!

    En daarbij groeit hij ook nog eens gewoon op.

    Helemaal mee eens!

    Jelena4life(H)

    Niemand verdient doodsverwensingen, klaar.

    Ik vind dat je het erg goed hebt verwoord.
    Man, dit topic is oudD:

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 12:47 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hooligan schreef:
    Zelf heb ik ook een graf gruwelijke hekel aan Selena, dat heeft btw geen ene moer te maken met het feit dat ze iets met Justin heeft, maar zelfs ik gun dát haar niet.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Slotje. Bumpen is verboden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.