• -Voor ik haat krijg hierop, lees het helemaal, dankje-
    Dus een paar dagen geleden lag Selena in het ziekenhuis, voedselvergiftiging of whatever, maakt niet echt veel uit wat ze had. Maar goed.
    Er waren mensen die dit tweeten naar Selena:
    "@SelenaGomez in the hospital! Our dreams come true #SelenaMustDie"
    "@SelenaGomez in the hospital! And our prayers are accepted #Selenamustdie"

    Ook al is een voedselvergiftiging niet zo erg, zoiets zeg je niet vind ik. Ook al ben je geen fan, zoiets verdiend ze niet. Dat meisje dat - dat tweette was een fan van Justin, toen ging ze dit naar hem sturen:
    "@JustinBieber #Selenamustdie"
    Noem je dat een fan? Wat verwachtte ze? Dat Justin dat even doodleuk ging RT'en? Ja tuurlijk. Dat doe je toch niet? Even tegen Justin zeggen dat z'n vriendin dood moet. Fijn fijn?
    Je moet misschien niet opeens een 'supergrotefan' zijn van Selena. Je zou Selena niet eens moet 'steunen'. Maar je kan ze toch wel even respecteren en niet zulke tweets verzenden? Dat meisje had die tweet nooit naar Selena gestuurd als zij en Justin niet samen waren. Ze haat haar gewoon door dat hele 'Jelena' ding. Hoe zielig is dat? Is het niet zo bij beliebers dat als: "Justin smiles, we smile.", smile dan godverdomme en scheld z'n vriendin niet de hele tijd uit. Daar gaat ie niet van lachen hoor --'
    Vroeger waren beliebers nogal een grote 'familie', of hoe je het ook wilt noemen. Er was amper drama tussen ons en niemand was gemeen tegen elkaar. En waar is dat naartoe? Het is gewoon weg. Ik ben nog steeds een fan van Justin, en dat zal zo blijven. Ik zal Jelena respecteren, ik zal nooit haat naar Selena sturen noch naar Justin. Maar ik noem mezelf geen beliebers meer. Waarom? Omdat ik niet meer in die 'familie' wil zitten. Echt waar, al die beliebers die dat doet, fuck you, je verdiend het gewoon niet om jezelf een belieber te noemen. Ik heb niets tegen de andere, ik heb er zelfs niets tegen als je Selena haat of whatever, maar stuur haar dan zo geen tweets --'

    Amen of zo?

    ps: zeg niet dat Justin ooit beloofd heeft een fan te daten, want dat zei ie niet. Hij zou dat hij verliefd zou kunnen worden op een fan. En hij heeft nu Selena, de kans dat ie ooit écht iets met een fan zal hebben.. is héél klein.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 19:14 ]

    Absolute schreef:
    Amen, ik ben het 100% met je eens.

    & wat je zegt over dat fan daten, ze zijn nu wel samen, maar ik twijfel er eigenlijk aan hoelang het nog gaat duren. Niet omdat ik jaloers ben, maar omdat de eeste relaties tussen celebrity's na een paar jaar al stranden. :3


    Save me from myself.

    Maar ik vind het toch maar vreemd dat hij haar ten huwelijk zou vragen zoiets hoorde ik ^^ En ik vind het vervelend dat ze samen mijn naam vormen, want nu voel ik me veel te aangesproken. 8D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Como schreef:
    dit heb ik pas geschreven.

    Sorry ouwe, dat gaat er echt over.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Pemberley schreef:
    Jep amen


    Ligt and Darkness are both very different..

    -bekijkt fluitend al dat drama-
    Ik mag ze allebei niet meer, sinds Justin zich beter voelt dan wie dan ook, en sinds ik Selena eigenlijk like nooit qua persoon heb gemogen. Dus eigenlijk gaat dit alles totaal aan me voorbij, en kan het me geen worst schelen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb een grafhekel aan haar. Ik erger me alleen dood dat ze naar het ziekenhuis ging, omdat ze hoofdpijn had en overgaf [oververmoeid was ze] en mensen die ECHT iets hebben zoas kanker, kunnen vaak niet eens geholpen worden omdat ze te weinig geld hebben. (: Dáár kan ik boos om worden.


    To infinity and beyond •

    Moscow schreef:
    Ik heb een grafhekel aan haar. Ik erger me alleen dood dat ze naar het ziekenhuis ging, omdat ze hoofdpijn had en overgaf [oververmoeid was ze] en mensen die ECHT iets hebben zoas kanker, kunnen vaak niet eens geholpen worden omdat ze te weinig geld hebben. (: Dáár kan ik boos om worden.

    Daar kan zij niets aan doen?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    (...)
    Daar kan zij niets aan doen?

    Een Ibuprofen nemen en op bed liggen ouwe, niet aandacht trekken door te doen of je sterft.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Een Ibuprofen nemen en op bed liggen ouwe, niet aandacht trekken door te doen of je sterft.

    Volgens mij heb jij vandaag al drie keer ouwe tegen mij gezegd. xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    (...)
    Volgens mij heb jij vandaag al drie keer ouwe tegen mij gezegd. xd

    Ik zeg dat wel meerdere keren op een dag ouwe. Ga turven dan. ;D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Ik zeg dat wel meerdere keren op een dag ouwe. Ga turven dan. ;D


    Volgens mij zeg je het in elke bericht of zo? 8D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    (...)
    Volgens mij zeg je het in elke bericht of zo? 8D

    Prolly, yes bro.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Sorry ouwe, dat gaat er echt over.


    voor jouw, voor mij niet.


    <3

    Ohio schreef:
    (...)
    & wat je zegt over dat fan daten, ze zijn nu wel samen, maar ik twijfel er eigenlijk aan hoelang het nog gaat duren. Niet omdat ik jaloers ben, maar omdat de eeste relaties tussen celebrity's na een paar jaar al stranden. :3

    Ja, ik weet ook heus wel dat het niet 'forever' blijft, of hoe je het ook wil zeggen. Maar elke 17 jaar-oude jongen heeft toch wel eens een vriendinnetje. Of ie nou beroemd is of niet, ik betwijfel het gewoon dat ie een fan zal daten. Of toch al zeker niet één van die gestoorde ;p

    Tuala schreef:
    Maar ik vind het toch maar vreemd dat hij haar ten huwelijk zou vragen zoiets hoorde ik ^^ En ik vind het vervelend dat ze samen mijn naam vormen, want nu voel ik me veel te aangesproken. 8D

    Ik denk dat ie toch ietsje slimmer is als dat, haha xd Ik denk dat het gewoon een gerucht is ;p