• -

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 16:41 ]


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Quidagis schreef:
    zo denk ik niet over jou, ik snap de vraag volkomen hoor.


    dankje.,


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Leeuwarden schreef:
    ah nee joh, niks van aantrekken. die jongens doen alleen maar stoer. jij bent hartstikke knap (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Je weet toch hoe jongens zijn ! Altijd grote mond, maar als het erop aankomt, klein hartje !
    NIets van aantrekken, je bent mooi !

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 16:25 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Waarom zou die R iets met jou nemen als hij je lelijk vindt? Dat vindt hij dus blijkbaar niet. Maak je niet druk, daar is het leven te kort voor;).


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Nee, jij bent echt niet lelijk.
    Laat die jongens maar zeggen, ze weten niet beter. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Don't let them ever say you ain't beautiful!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Niks van aantrekken joh :O Niemand is mooi en niemand is lelijk. Ze moeten gewoon hun kop houden! ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind je niet lelijk.

    Je bent niet lelijk!
    De jongens bij ons uit de klas schelden ook altijd iedereen uit, niet om je letterlijk pijn te doen, of omdat ze dat echt menen. Gewoon om stoer te doen ofzo xd


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Serophina schreef:
    Maar nee jo, jij bent niet lelijk :S
    Ik denk dat ze dat gewoon riepen om jou aandacht te trekken..
    Wat een losers..

    nerveus schreef:
    Niks van aantrekken joh :O Niemand is mooi en niemand is lelijk. Ze moeten gewoon hun kop houden! ;)


    Eigenlijk vind ik dat 'niemand is mooi en niemand is lelijk' een beetje een vage opmerking. Er zijn toch wel mensen waarvan je niet kunt ontkennen dat ze er knap uitzien en in het algemeen als knap gezien worden. Iedereen is gewoon mooi op zijn of haar eigen manier (:

    But like I said, niets van aantrekken. Zulke dingen heb ik ook wel eens gehoord. Wees gewoon blij met jezelf en laat die gast lekker lullen, alsof hij zelf zo geweldig is. Come on.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Leeuwarden schreef:
    ah nee joh, niks van aantrekken. die jongens doen alleen maar stoer. jij bent hartstikke knap (:


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    MoonShadows schreef:
    Je weet toch hoe jongens zijn ! Altijd grote mond, maar als het erop aankomt, klein hartje !
    NIets van aantrekken, je bent mooi !


    nouja je kan ook overdrijven hoorxD


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.