• Vandaag gingen we "gezellig" uit eten met het gezin (ouders, broer, broertje en ik zelf)
    Nou wat gezellig was dat toch. Mijn broertje heeft het syndroom van asperger en daar moet altijd al rekening mee worden gehouden. Nu is hij de laatste tijd veelste laat naar bed geweest en is hij dus zéér snel aangebrand. Dat hebben we dus gemerkt in het restaurant.
    Hij moest telkens huilen (hij is 10) en was telkens boos, aangebrand en geïrriteerd. Mijn ouders waren telkens boos op mij en mijn broer omdat wij hem telkens zouden "uitdagen".
    Om een lang verhaal kort te maken, ik wil dus nooit meer uit eten als het zo moet hoor.

    Iemand nog meer van die leuke etentjes gehad?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Hier is dat ook, en dan schaam je echt kapot.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Clefairy schreef:
    Hier is dat ook, en dan schaam je echt kapot.


    zeg dat wel, wat was ik blij toen ik weg kon -.-


    Don't dream your life, but live your dream!

    Herkenbaar.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dat lijkt me niet zo leuk... Maar ik heb etentjes met familie sws afgezworen sinds... vorige maand.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    gelukkig niet ik ga nooit uiteten omdat ik niet zo veel lust (groente), maar de laatste tijd wel meer omdat sausjes wonderen doen :'D


    Shoganai i ne~

    Mijn zusje heeft eens een hele scène gemaakt omdat ze niet aan een bepaalde tafel wou zitten... dat was gênant.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dat zou wel eens één van de redenen kunnen zijn waarom wij nooit gaan uit eten. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ging vandaag uit eten vanwege de verjaardag van mijn oma. Dus mijn neefjes gingen ook mee en die eten zooooo smerig! Smakken, met open mond, met handen en voeten. En nu komt het mooiste nee het is niet 1 neefje. NEEE.. 3! een drieling van dezelfde leeftijd. Kun je dus nagaan drie keer de hoeveelheid gesmak. Verder was het wel gezellig.

    -dubbel-

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 20:42 ]

    Ik heb dat ook.
    Alleen erger, dingen waardoor ik bijna hysterisch zit te trillen over heel mijn lijf... dan vraag ik me wel af of ik misschien gek aan het worden ben.
    Ik kan het echt niet meer aan.
    Sterkte! Misschien inderdaad wat liever tegen je broertje doen, je weet tenslotte dat hij er niets aan kan doen...


    Where there is a sea there are pirates...

    NUTS schreef:
    Ik ging vandaag uit eten vanwege de verjaardag van mijn oma. Dus mijn neefjes gingen ook mee en die eten zooooo smerig! Smakken, met open mond, met handen en voeten. En nu komt het mooiste nee het is niet 1 neefje. NEEE.. 3! een drieling van dezelfde leeftijd. Kun je dus nagaan drie keer de hoeveelheid gesmak. Verder was het wel gezellig.


    ooh, dat is ook wel erg ja


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik heb echt medelijden met je broertje! Ik bedoel, voor hem is dat ook geen pretje!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    Ik heb echt medelijden met je broertje! Ik bedoel, voor hem is dat ook geen pretje!


    ja, maar hij maakt er misbruik van hoor..
    Hij weet dat hij alles kan maken bij mijn ouders en dat vind hij maar wat leuk. Ik weet wel dat ik rekening moet houden en ik doe ook mijn best maar soms kan ik hem wel wat doen hoor.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik ken het, mijn broertje kan ook zo zijn en daarom gaan wij nooit uit eten (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bij mij zijn de etentjes meestal wel gezellig hoor ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.