• Jha. Ik dacht dat ik ene leven zonder gezeur had maar niet alles lijkt rozengeur en manenschijn.Ik heb ene Liefde's probleem. Ik ben dnek ik verliefd op 2 jongens en die 2 jongens zijn ook nog is op mij! En nu het ergste: Het zijn elkaars beste vrienden en weten eht niet van elkaar dat ze verliefd op me zijn. Ik weet niet op wei ik nou meer verliefd ben en of ik dan hun vriendschap kapot maak.

    Ik zit helemaal in de knoop ermee.

    Oei ... geen gemakkelijke situatie... Nao weet niet wat te zeggen, sorry! D:


    What's wrong whit loving someone?

    Ik zou met geen van beide nemen. Je verpest hun vriendschap er mee.

    Kimmy O.O'
    Omg, lekker dan :P
    Ik wil je helpen, maar mijn verstand van jongens is 0.0% Ik zou je alleen maar de mist in sturen :S
    Sorry, vergeef me? x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik zou met geen van beide nemen. Je verpest hun vriendschap er mee.

    Dat dacht ik ook al maar ze maken me allebei stapel gek. Ik ben echt verliefd en kan aan Bijna niks anders denken dan aan hun 2! Ik heb ook geen inspi voor me series meer wnat mijn hele hoofd is al bezet door hun.

    Kimmy O.O'
    Omg, lekker dan :P
    Ik wil je helpen, maar mijn verstand van jongens is 0.0% Ik zou je alleen maar de mist in sturen :S
    Sorry, vergeef me? x'D

    OIk vergeef je wel of zo :'D

    (...)
    Dat dacht ik ook al maar ze maken me allebei stapel gek. Ik ben echt verliefd en kan aan Bijna niks anders denken dan aan hun 2! Ik heb ook geen inspi voor me series meer wnat mijn hele hoofd is al bezet door hun.
    Dat snap ik. Maar ik heb nog nooit zo'n situatie meegemaakt. Ik wens je wel veel succes met de keuze die je gaat maken =]

    (...)
    OIk vergeef je wel of zo :'D

    Oké :D
    *gaat poging doen om je te helpen*
    Als je nou naar beide kijkt. Wie zie je dan naast je lopen, hand in hand? Nummer 1 of nummer 2? [/weet namen niet]
    Met welke zou je beste vrienden kunnen worden, en bij welke zou je vriendje zijn? [/SLECHTE poging, Julia *foei*]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Oké :D
    *gaat poging doen om je te helpen*
    Als je nou naar beide kijkt. Wie zie je dan naast je lopen, hand in hand? Nummer 1 of nummer 2? [/weet namen niet]
    Met welke zou je beste vrienden kunnen worden, en bij welke zou je vriendje zijn? [/SLECHTE poging, Julia *foei*]

    Man jij helpt! serieus!

    1 die zie ik echt als mijn vriendje ne de anders zag en zie ik nu nog steeds meer als beste vriend. OMG IK WEET HET NU ZEKER! DANKJEE JUUL!

    Ik heb ook in zo'n situatie gezeten. En ik heb ze gewoon allebei afgewezen omdat ik hun vriendschap belangrijker vond. Ik weet niet wat jij belangrijker vind natuurlijk. Maar denk er eens goed over na,als het uit gaat tussen 1 van die twee. Dan zegt iedereen altij: We blijven vrienden. Maar,beste vrienden zul je niet meer zijn. Ondat er wel iets is gebeurd.


    Music is the new sex

    (...)
    Man jij helpt! serieus!

    1 die zie ik echt als mijn vriendje ne de anders zag en zie ik nu nog steeds meer als beste vriend. OMG IK WEET HET NU ZEKER! DANKJEE JUUL!


    Ja? *verrast*
    JEEJ(yeah)
    Ik heb geholpen :D:D
    Alsje, dat je er nu uit kwam :P


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Ja? *verrast*
    JEEJ(yeah)
    Ik heb geholpen :D:D
    Alsje, dat je er nu uit kwam :P

    Dankje :'D
    Maar nu heb ik wel het probleem,als ik verkering met hem krijg raak ik mijn BF kwijt en hij zijn BF wnt we zijn een soort van 'Groepje'dat ebstaat uit 2 jongens en ik. Die band breekt helemaal

    (...)
    Dankje :'D
    Maar nu heb ik wel het probleem,als ik verkering met hem krijg raak ik mijn BF kwijt en hij zijn BF wnt we zijn een soort van 'Groepje'dat ebstaat uit 2 jongens en ik. Die band breekt helemaal

    ÖÖ
    Oké. Dan, zoals Flo zegt, kies je voor de vriendschap. Het is wat jij belangrijker vind^^ Liefde of vriendschap ;)
    Maar, donderdag krijg ik ook een vriendje :D Hij heet Shadow en is 4 maanden oud x33


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    ÖÖ
    Oké. Dan, zoals Flo zegt, kies je voor de vriendschap. Het is wat jij belangrijker vind^^ Liefde of vriendschap ;)
    Maar, donderdag krijg ik ook een vriendje :D Hij heet Shadow en is 4 maanden oud x33


    Jaa ,,neem dan maar vast afscheid:P
    Wnt dan ga ik je vriendje lkkr kidnappen ^^
    En dan noem ik hm knorretje (puh) en dan verf ik hm paars met gele stippen en dan herken je hm never nooit meertrug ^^


    Crack a bottle

    (...)

    Jaa ,,neem dan maar vast afscheid:P
    Wnt dan ga ik je vriendje lkkr kidnappen ^^
    En dan noem ik hm knorretje (puh) en dan verf ik hm paars met gele stippen en dan herken je hm never nooit meertrug ^^

    NOOOO *valt Chantou/Ash half aan*
    jij gaat mijn Shadow niet afpakken :'(


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42



    Ik zou je zinnen proberen te zetten op een andere leuke jongen ?


    Spirits move me, every time I'm near you.