• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 20:35 ]

    Nee voor wat zou jij dat geven :S
    Jij hebt dat nodig en laat ze er daar maar boos om worden :S
    Wat voor een losers zijn dat als ze dat willen slikken..


    Stop wishing, Start doing..

    Gewoon niet doen, dat is heel slecht voor ze, zeker als ze drinken want dat gaat niet samen. Het zijn JOU pillen, die pillen kan je niet voor niets niet zomaar in de winkel kopen.
    Daarbij, als ze dan je vrienden niet meer willen zijn, zijn het geen echte vrienden.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 22:14 ]


    Your make-up is terrible

    Natuurlijk moet je ze die NIET geven
    en natuurlijk is het slecht voor ze. Je krijgt ze niet voor niets voorgeschreven door een dokter. Als ze een pillenfeest willen gaan houden om in het ziekenhuis te belanden of dood te gaan moeten ze dat zelf maar regelen.

    Zeker weten van niet
    Zij willen het gebruik als drugs en dat mag niet. Jij hebt ze echt nodig en zij willen ze alleen om er relaxt van te worden.
    Geef ze gewoon echt niet.
    Ze zijn het niet waard, als ze niet meer met je willen omgaan, omdat je ze hun iets niet wil geven, wat ze niet horen te krijgen.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Wij geen pillen - wij geen vrienden
    like wtf..

    Maar et zijn jouw pillen, jij heb ze nodig. Hun niet (: dus wees verstandig en geef ze niet


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Absoluut niet! Elke soort medicijn is verslavend en die gasten willen het gewoon gebruiken als drugs.
    Die jongens moet je gewoon laten vallen,dat zijn toch geen vrienden?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Serieus, dat zijn dus écht geen vrienden he.
    Die pillen moet je niet aan ze geven, zij hebben ze niet nodig en jij dus blijkbaar wel..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Tuurlijk niet. Ten eerste maakt dit soort voorbeelden prachtig duidelijk wat voor goede 'vrienden' het zijn en ten tweede: wat moeten ze met die troep? Ze hebben niet eens het recht om kwaad te zijn op jou omdat het jóuw spullen zijn, voor jou bestemd dus.
    Als die kutpubertjes (ja, zulke mensen vind ik kutpubertjes) hun gezondheid willen verkrachten omdat dat cool is, laat ze dan ook de ballen hebben om naar een dealer te gaan :]
    Nee echt, you've done the right thing.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lijken me dan ook niet zulke leuke vrienden als ze jou daarom laten vallen.


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.