• Members of the WAG-gang
    *Xavi - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    ~RealxMadrid - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    *Lipton - Elena - WAG van David Villa.
    ~Ploemeur - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    *Bartra - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    ~Cataracs - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    *Instrumental - Esther- WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    ~Pensieve - Amber - WAG van Lionel Messi.
    *CaptainKid - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 13:52 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Hoi piepeloi ;D


    Everything is worse without music.

    HAAI. *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    How's life, maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag ELENA! Waarom ging je leren?


    Everything is worse without music.

    HI MALISSA EN ELENA *O*


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    de tijd gaat te langzaahaaaam


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik gaf wel antwoord Malissa
    HAHA, nou ik ben geslaagd, maar als ik naar havo wil moet ik gemiddeld een zeven staan. Dus daarom ga ik mijn examen geschiedenis herkansen, ik moet 0.5 hoger hebben, en dan kan ik naar de havo (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Oh was ik toch weer scheel :')
    Haha oh zoo.. ik hoef dat helemaal niet ik heb 3 zessen voor de rest zevens en een acht maar ik mag gewoon havo doen dus vertel ze dat ze hun bek moeten houden ;D!


    Everything is worse without music.

    Ja, ik heb drie zessen, drie zevens en één acht, maar ik kwam vorig jaar van havo, ik ben afgestroomd. Toen vroeg mijn decaan waarom ik op de havo niks deed, toen zei ik met mijn domme kop; 'omdat ik een hekel heb aan leren'
    En nu moet ik dan gemiddeld een zeven staan, omdat hij anders denkt dat ik het niet kan of zo


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik wil mijn haar donkerder laten verven, like

    this


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John


    of die


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik geef het op, ik ga morgen leren, desnoods tot een kot in de nacht maar vandaag lukt het echt niet.


    Tears are words the heart can't say.

    GOEDZO NIKKI, LEREN IS SAAI! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    jha idd. Ik ben gewoon te moe door mijn half slaaptekort. Op een weekend bio en godsdiens is toch zeker haalbaar.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik moet ook leren


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    nu verveel ik me eigenlijk wel.


    Tears are words the heart can't say.