• Members of the WAG-gang

    Xavi - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Raped - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Lipton - Elena - WAG van David Villa.
    Ploemeur - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Bartra - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Followill - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Instrumental - Esther- WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Pensieve - Amber - WAG van Lionel Messi.
    CaptainKid - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    Gasten zijn welkom.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 18:28 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dankuuuu


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik moet gaan eten van mama, ze vindt dat ik te weinig eet ;S
    So. brb.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Er is maar 1 oplossing volgens hen, dat ik verander.
    Ik zeg 1 ding als ze me ergens insteken zorg ik er wel voor dat het hen niet meer zal lukken voor er in te gaan.


    Tears are words the heart can't say.

    CaptainKid schreef:
    Er is maar 1 oplossing volgens hen, dat ik verander.
    Ik zeg 1 ding als ze me ergens insteken zorg ik er wel voor dat het hen niet meer zal lukken voor er in te gaan.
    De enigste die hier moet veranderden zijn je ouders. En ze moeten je godverdomme met rust laten zeker nu tijdens je examens. Negeer ze gewoon. Als je niets meer tegen hen zegt zullen ze wel begrijpen dat er iets mis is aan hun houding en niet de jouwe. Heb je geen vriendin waarvan haar moeder goed bevriend is met je ouders? Praat er met haar over en vraag of ze dan met je ouders wil praten. Of schrijf hen een brief of een e-mail maar je moet echt van je leren afbijten Nikki!

    Hoi btw!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Hoi Lynn!
    En ik ben het volkomen met je eens *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Xavi schreef:
    (...)De enigste die hier moet veranderden zijn je ouders. En ze moeten je godverdomme met rust laten zeker nu tijdens je examens. Negeer ze gewoon. Als je niets meer tegen hen zegt zullen ze wel begrijpen dat er iets mis is aan hun houding en niet de jouwe. Heb je geen vriendin waarvan haar moeder goed bevriend is met je ouders? Praat er met haar over en vraag of ze dan met je ouders wil praten. Of schrijf hen een brief of een e-mail maar je moet echt van je leren afbijten Nikki!

    Hoi btw!


    Mijn ouders zijn worcaholics ongeveer dus vrienden zitter er niet in. Ik heb het hen al zoveel gezegt hoeveel pijn het doet maar ze zeggen dat ik me aanstel dusja;


    Tears are words the heart can't say.

    Pf. Ik ben niet goed gezind vandaag vandaar dat ik zo reageerde (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    CaptainKid schreef:
    (...)

    Mijn ouders zijn worcaholics ongeveer dus vrienden zitter er niet in. Ik heb het hen al zoveel gezegt hoeveel pijn het doet maar ze zeggen dat ik me aanstel dusja;
    Ga naar de directeur/directrice van je school en laat hem/haar naar je ouders stappen. Ze zullen wel een toontje lager zingen als er nog meerdere mensen zijn die hun gedrag niet zien zitten.
    Of. Maak een army met je zus en boycot hen ;)


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Xavi schreef:
    (...)Ga naar de directeur/directrice van je school en laat hem/haar naar je ouders stappen. Ze zullen wel een toontje lager zingen als er nog meerdere mensen zijn die hun gedrag niet zien zitten.
    Of. Maak een army met je zus en boycot hen ;)

    Een army met mijn zus? Ze moeit er haar niet mee. Zij is het toch het lievelingetje.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik zal wel gewoon veranderen en wachten tot de bom dan ooit barst. Ik ga niet nog maar problemen veroorzaken door er meer mensen bij te betrekken dat loopt toch slecht af.
    Ik ga proberen verder leren. Bye. Jullie horen me ooit wel weer.
    En bedankt voor alles; <3


    Tears are words the heart can't say.

    Doei Nikki xxx (wedding)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Waarom is Henk niet op de aarde?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Kom naar Schoten Nikki en kom bij mij wonen (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Vertel het eens Elena.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Xavi schreef:
    Kom naar Schoten Nikki en kom bij mij wonen (:

    Graag. Hha. (:


    Tears are words the heart can't say.