• Ik heb een vraag: Waarom worden alle meisjes altijd boos op ons als wij het verschil niet weten tussen oogpotlood en eyeliner? I mean, dat is gewoon hetzelfde, toch? Jullie flippen dan helemaal, maar wij klagen toch ook niet dat jullie bijna allemaal denken dat buitenspel betekent dat de bal over de lijn rolt.. (okee, eigenlijk klagen we wel, maar dat is gewoon basiskennis. Dat hoor je gewoon te weten)

    Dus; twee vragen:
    - Waarom is het zo erg dat wij het verschil niet weten tussen eyeliner en oogpotlood?
    - Wat is het verschil eigenlijk?


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Lipton schreef:
    (...)Dat is niet serieus (joehoe)


    Dat moest er nog bij komen ook..


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    eyeliner is meer vloeibaar, en gebruik je vaak voor op het ooglid. Oogpotlood is een potloodje en dat gebruik je (meestal) onder je oog.
    basiskennis

    &ik weet ook niet wat buitenspel is
    (cat)


    Me so good.

    Oogpotlood




    Eyeliner


    klik


    Je ziet dus wel degelijk verschil ;]

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 11:46 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hostage schreef:
    (...)

    Dat moest er nog bij komen ook..
    Hoezo?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Sweden schreef:
    eyeliner is meer vloeibaar, en gebruik je vaak voor op het ooglid. Oogpotlood is een potloodje en dat gebruik je (meestal) onder je oog.
    basiskennis

    &ik weet ook niet wat buitenspel is
    (cat)


    voor jongens is dat geen basiskennis.
    buitenspel zou iedereen moeten weten..
    Ik wil het wel proberen uit te leggen,
    maar daar ben ik niet zo goed in, haha.


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Lipton schreef:
    (...)Hoezo?


    jullie zijn al met zo velen tegen ons, en als je dan ook nog alles meent wat je zegt.. in dat geval waren we waarschijnlijk al lang gillend weggrent :3


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Hostage schreef:
    (...)

    voor jongens is dat geen basiskennis.
    buitenspel zou iedereen moeten weten..
    Ik wil het wel proberen uit te leggen,
    maar daar ben ik niet zo goed in, haha.

    Dat is al jij als team A tussen de laatste speler en de keeper van team B staat en de bal naar je toegespeeld wordt


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hostage schreef:
    (...)

    Dankje schat, maar waarom gebruiken ze dan uberhaupt oogpotlood als eyeliner egaler is?


    Omdat ik bijvoorbeeld niet met eyeliner om kan gaan ;p Er zat zo'n stom kwastje bij en toen schoot ik uit, boem, zwarte streep op mijn oogwit.

    Ja, écht gewoon een zwarte streep ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sweden schreef:
    eyeliner is meer vloeibaar, en gebruik je vaak voor op het ooglid. Oogpotlood is een potloodje en dat gebruik je (meestal) onder je oog.
    basiskennis

    &ik weet ook niet wat buitenspel is
    (cat)

    Ik gebruik altijd eyeliner onder mijn ogen maar dat dat vindt ik zelf wat mooier:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hostage schreef:
    (...)

    jullie zijn al met zo velen tegen ons, en als je dan ook nog alles meent wat je zegt.. in dat geval waren we waarschijnlijk al lang gillend weggrent :3
    Stiekem meen ik het dan (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hostage schreef:
    (...)

    voor jongens is dat geen basiskennis.
    buitenspel zou iedereen moeten weten..
    Ik wil het wel proberen uit te leggen,
    maar daar ben ik niet zo goed in, haha.

    Probeer het me maar uit te leggen (;


    Me so good.

    Sweden schreef:
    (...)
    Probeer het me maar uit te leggen (;


    Hou het maar op wat Elena zegt: Dat is al jij als team A tussen de laatste speler en de keeper van team B staat en de bal naar je toegespeeld wordt. Savy?


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Sweden schreef:
    (...)
    Probeer het me maar uit te leggen (;


    Whaha, die uitleg is echt ingewikkeld.
    Mijn pa ging het me ooit uitleggen, nou, toen moest ik wel even goed nadenken voor ik het begreep ;p Je kan ook gewoon even googlen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lipton schreef:
    (...)Stiekem meen ik het dan (wbw)


    In dat geval ben ik nu al aan het rennen, gillend..


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Hostage schreef:
    (...)

    Hou het maar op wat Elena zegt: Dat is al jij als team A tussen de laatste speler en de keeper van team B staat en de bal naar je toegespeeld wordt. Savy?
    Ik ben mie slim! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John