• Ik heb een vraag: Waarom worden alle meisjes altijd boos op ons als wij het verschil niet weten tussen oogpotlood en eyeliner? I mean, dat is gewoon hetzelfde, toch? Jullie flippen dan helemaal, maar wij klagen toch ook niet dat jullie bijna allemaal denken dat buitenspel betekent dat de bal over de lijn rolt.. (okee, eigenlijk klagen we wel, maar dat is gewoon basiskennis. Dat hoor je gewoon te weten)

    Dus; twee vragen:
    - Waarom is het zo erg dat wij het verschil niet weten tussen eyeliner en oogpotlood?
    - Wat is het verschil eigenlijk?


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Lipton schreef:
    (...)Kennis zijn geen feiten... toch?


    Ik vind van wel.. en dat is een feit (:


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    BePretending schreef:
    ik maak het nog ff moeilijker voor je je kan ook een lijn maken met oogschaduw terwijl je ook gewoon oogschaduw op hebt :Y) want dat heb ik nu op o en je hebt ook vloeibaar eyeliner aleen dat doe je net wat anders op dan eyeliner en het zit in een potje en doe je op met een andere kwast :Y) (het is wel wat vaster) hahaha nog meer manieren :Y)
    Je kan ook lippenstift op je wangen doen


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hostage schreef:
    (...)

    Ik vind van wel.. en dat is een feit (:
    Dat is een mening, want jij vindt dat


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Lipton schreef:
    Trouwens, ik vind dat mode wel een basiskennis is :Y)


    Dan mag je mij ook nog eens vertellen wat de huidige mode is. :S

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 12:17 ]

    Lipton schreef:
    (...)Je kan ook lippenstift op je wangen doen

    haha das ook waar :Y)


    Shoganai i ne~

    BePretending schreef:
    ik maak het nog ff moeilijker voor je je kan ook een lijn maken met oogschaduw terwijl je ook gewoon oogschaduw op hebt :Y) want dat heb ik nu op o en je hebt ook vloeibaar eyeliner aleen dat doe je net wat anders op dan eyeliner en het zit in een potje en doe je op met een andere kwast :Y) (het is wel wat vaster) hahaha nog meer manieren :Y)


    Dudee waar jij het over heb.. is dat niet eye GEL ??
    Anders gaat dit mij zelfs te ver o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    uhh ben ik dom want buitenspel is toch als de bal over de buitenste lijn gaat ? -voelt zich heel dom- >.<


    Shoganai i ne~

    BePretending schreef:
    uhh ben ik dom want buitenspel is toch als de bal over de buitenste lijn gaat ? -voelt zich heel dom- >.<
    dat is gewoon uit


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Fellatio schreef:
    (...)

    Dudee waar jij het over heb.. is dat niet eye GEL ??
    Anders gaat dit mij zelfs te ver o-O

    nee eye gel is weer iets anders :Y) ik weet het .het is gewoon vaag :'D maar het is vaster dan dat dat vloeibare eyeliner
    en eht zit 9 van de 10x in een potje en soms in zo'n doosje :Y)


    Shoganai i ne~

    Hostage schreef:
    (...)

    damnn, jullie hebben wel allemaal zin in discussies he? laten we het er maar op houden dat basiskennis voor sukkels is. punt.

    Dat gebeurt hier altijd zo discussieren, wordt dat maar gewoon ;'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    BePretending schreef:
    (...)
    nee eye gel is weer iets anders :Y) ik weet het .het is gewoon vaag :'D maar het is vaster dan dat dat vloeibare eyeliner
    en eht zit 9 van de 10x in een potje en soms in zo'n doosje :Y)


    Laat eens zien, want volgens mij heb ik dat dus nog nooit gezien xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik word nooit boos, nou oke soms. Maar eeeugh, dat irriteert mij zo erg... waarom weet ik ook niet. En ja er is een verschil... wat kan ik niet echt orecies uitleggen..-aa-

    Fellatio schreef:
    (...)

    Laat eens zien, want volgens mij heb ik dat dus nog nooit gezien xd

    (krul)


    Shoganai i ne~

    BePretending schreef:
    (...)

    (krul)


    Lieve schat kijk eens op het dekseltje GEL eyeliner ;P

    zie je ik had gelijk ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    eyeliner is meer vloeibaar en oogpotlood weer niet!
    Dat is het verschil, hoop ik, want dat denk ik. En oogpotlood is een potlood laten we zeggen en dat eyeliner zit meestal in een potje...