• Ik heb een vraag: Waarom worden alle meisjes altijd boos op ons als wij het verschil niet weten tussen oogpotlood en eyeliner? I mean, dat is gewoon hetzelfde, toch? Jullie flippen dan helemaal, maar wij klagen toch ook niet dat jullie bijna allemaal denken dat buitenspel betekent dat de bal over de lijn rolt.. (okee, eigenlijk klagen we wel, maar dat is gewoon basiskennis. Dat hoor je gewoon te weten)

    Dus; twee vragen:
    - Waarom is het zo erg dat wij het verschil niet weten tussen eyeliner en oogpotlood?
    - Wat is het verschil eigenlijk?


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Hostage schreef:
    (...)

    In dat geval ben ik nu al aan het rennen, gillend..
    Jongens... (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Lieve schat, net zoals maar een paar mannen/jongens geïnteresseerd zijn in make-up, zijn er ook amar een maar vrouwen/meisjes die geïnterresseerd zijn in voetbal.
    Niks basiskennis. Basiskennis is weten hoe je moet eten, slapen en neuken. Zonder dat zou er niemand meer overblijven, maar voetbal en make-up horen daat ALLEBIJ niet bij. Deal with it :Y)


    Let it come and let it be

    Hostage schreef:
    (...)

    Hou het maar op wat Elena zegt: Dat is al jij als team A tussen de laatste speler en de keeper van team B staat en de bal naar je toegespeeld wordt. Savy?

    Dat heeft mijn pa me ook duidelijk proberen te maken, en nog snap ik het niet, haha. ;x


    Me so good.

    CountMeIn schreef:
    Lieve schat, net zoals maar een paar mannen/jongens geïnteresseerd zijn in make-up, zijn er ook amar een maar vrouwen/meisjes die geïnterresseerd zijn in voetbal.
    Niks basiskennis. Basiskennis is weten hoe je moet eten, slapen en neuken. Zonder dat zou er niemand meer overblijven, maar voetbal en make-up horen daat ALLEBIJ niet bij. Deal with it :Y)
    Ik vind dat voetbal en make-up er wel bij hoort (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    CountMeIn schreef:
    Lieve schat, net zoals maar een paar mannen/jongens geïnteresseerd zijn in make-up, zijn er ook amar een maar vrouwen/meisjes die geïnterresseerd zijn in voetbal.
    Niks basiskennis. Basiskennis is weten hoe je moet eten, slapen en neuken. Zonder dat zou er niemand meer overblijven, maar voetbal en make-up horen daat ALLEBIJ niet bij. Deal with it :Y)



    Ik ben het helemaal met je eens.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lipton schreef:
    (...)Ik vind dat voetbal en make-up er wel bij hoort (joehoe)


    Voetbal wel, maar make-up tot op zekere hoogte. Als een jongen weet dat je lipgloss op je lippen smeert is dat goed genoeg (dat is toch wel zo?) :3


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Hostage schreef:
    (...)

    Voetbal wel, maar make-up tot op zekere hoogte. Als een jongen weet dat je lipgloss op je lippen smeert is dat goed genoeg (dat is toch wel zo?) :3
    Goedzooo! En wat doe je met blush? (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Sweden schreef:
    (...)
    Dat heeft mijn pa me ook duidelijk proberen te maken, en nog snap ik het niet, haha. ;x


    Het komt erop neer dat op een gegeven moment alle gastjes van team A als idioten naar de goal van team B rennen. Maar als je dan tussen de laatste speler van B en de keeper staat en je krijgt de bal, dan is het buitenspel. Wacht, even kijken of ik een plaatje kan vinden (:


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Hostage schreef:
    (...)

    Voetbal wel, maar make-up tot op zekere hoogte. Als een jongen weet dat je lipgloss op je lippen smeert is dat goed genoeg (dat is toch wel zo?) :3



    Voetbal niet. Ze horen alleen te weten dat 2 mongolische teams achter een bal aan moet rennen en de bal in de doel moet trappen van et tegenpartij ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)


    Voetbal niet. Ze horen alleen te weten dat 2 mongolische teams achter een bal aan moet rennen en de bal in de doel moet trappen van et tegenpartij ;D


    Eigenlijk komt het daar wel op neer. Wat een ontzettend mooie uitleg xD


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Hostage schreef:
    (...)

    Voetbal wel, maar make-up tot op zekere hoogte. Als een jongen weet dat je lipgloss op je lippen smeert is dat goed genoeg (dat is toch wel zo?) :3


    Wat is nou eigenlijk het verschil tussen lipgloss en lippenstift? Is lipgloss glimmender ofzo?

    Fellatio schreef:
    (...)


    Voetbal niet. Ze horen alleen te weten dat 2 mongolische teams achter een bal aan moet rennen en de bal in de doel moet trappen van et tegenpartij ;D
    Het is veel meer dan dat (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hostage schreef:
    (...)

    Voetbal wel, maar make-up tot op zekere hoogte. Als een jongen weet dat je lipgloss op je lippen smeert is dat goed genoeg (dat is toch wel zo?) :3

    Dude, fuck op met je voetbal :'D
    Dat is helemaal geen basiskennis. Make-up ook niet. Je kan zeggen dat 'Weten wat buitenspel is, de basiskennis van voetbal is'. Maar dat maakt het nog geen algemene basiskennis,
    Nogmaals, alsgemene basiskennis is:
    Slapen, eten en neuken!
    En volgens mij weet jij héél goed hoe die drie dingen moeten : 'D

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 11:58 ]


    Let it come and let it be

    Hostage schreef:
    (...)

    Eigenlijk komt het daar wel op neer. Wat een ontzettend mooie uitleg xD


    Dankje ;D Dat gebeurd er als je mij laat uitleggen met een 2 uur wakkere kop


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 11:59 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John