• Als eerst ging mijn wekker om half acht(ik had het eerste uur vrij). Ik wil naar de badkamer, staat mijn stiefbroer daar dus ik kan er niet in. Toen kon ik eindelijk en toen gaf de douche geen warm water meer>.<. Toen ik eindelijk klaar was ging ik naar mijn kamer mijn haren en make up doen. Natuurlijk ben ik weer mijn mascara kwijt dus die moest ik eerst zoeken. Ik vond die en deed snel wat macara op. Toen ging ik maar is naar beneden. Daar was natuurlijk weer de afstandsbediening er niet. Geen zin om te zoeken. Ik liep naar de keuken en het eten was weer is op>.< Alleen wat ik had klaargemakt voo school lag er nog. Ik zet mijn tas op tafel en wil mijn eten erin doen toen ik mijn schoenen nog moest pakken. Ik haal mijn schoenen en Doe mijn tas dicht. Ik loop naar buiten en ga naar school.

    Op school aangekomen is er natuurlijk weer is geen plaats voor mijn fiets dus ik prop hem maarergens neer. Toen liep ik naar binnen en moet meteen naar Duits. Ik kom er daar dus achter dat mijn boek nog thuis lag omdat ik gister heb geleerd>.< Gelukkig geen straf^_^

    In de pauze wil ik dus eten.. Maar ik kom erachter dat het nog op de keukentafel ligt>.< Dus ik had geen eten.

    Toen naar Engels.. Ik Kreeg op mijn kop omdat ik een VRIEND een stomp gaf.. En ik mocht dus weer is nablijven>.< Was mijn huiswerk vergete te maken..>.<

    Toen mocht ik naar Frans. Ik kreeg mijn cijfer terug.. Een 4.

    Toen was het weer pauze en natuurlijk flikkr ik weer bovenop de jongen die ik leuk vind(die ene die ik ook een stomp gaf x'])

    Toen had ik tekenen en ik had weer is de slappe lach. Ben 4keer de klas uitgestuurd om af te koelen.

    Toen was ik uit en heb ik de hele pauze op school gezten omdat ik mijn fiets niet kon vinden x']

    En dat was wel zo'n beetje mijn dag x)

    xx

    whahaha xD best wel lol eigenlijk :$

    maar fijn dat je zown leuke dag heb gehad ;)

    xxx


    Uzumaki Naruto<3

    whahaha xD best wel lol eigenlijk :$

    maar fijn dat je zown leuke dag heb gehad ;)

    xxx


    Zo gaan bijna al mijn dage alleen heb ik dan wel eten mee x']

    (...)

    Zo gaan bijna al mijn dage alleen heb ik dan wel eten mee x']


    lekker hoa... xD
    boffen wij effe dat we een kantine hebbe ;)


    xxx

    btw. hoe krijg je dat voor elkaar?? (A)


    Uzumaki Naruto<3

    Ik was vagaag bijna gevallen
    door



    ene vlinder-.-


    don't Worry...Be gay.

    Ik was vagaag bijna gevallen
    door



    ene vlinder-.-


    xD

    huh?? hoe ken dat??


    xxx


    Uzumaki Naruto<3

    (...)

    lekker hoa... xD
    boffen wij effe dat we een kantine hebbe ;)


    xxx

    btw. hoe krijg je dat voor elkaar?? (A)


    Wij hebbn ook een kantine maar daar zitten allen maar huppels>.<

    Ik krijg dat voor elkaar omdat ik lomp ben. Ik kreeg maandag en stomp van die jongen die ik leuk vind maar het was ngal hard en ik knal zo tegen iemand aan x']

    Ik was vagaag bijna gevallen
    door



    ene vlinder-.-


    x']

    (...)

    xD

    huh?? hoe ken dat??


    xxx

    ik fietsde zo..en toen kwam dat beest anvliegne ne toen was ik een beetje bang O_o ik voelde dat kutbeest gwn op me hand
    p.s als ik hier kom word alles groot O_o


    don't Worry...Be gay.

    Aaahh arme schat.
    Als ik bij je was had ik je geholpenXD
    Maar ik zit nu eenmaal op een andere school(A)..


    you are no greatest love but disappointment in my life

    Hahaa,ochareme toch :D
    Gelukkig zyn myn dagen Nooit zoo xD
    xx


    everybody needs a song.

    (...)
    ik fietsde zo..en toen kwam dat beest anvliegne ne toen was ik een beetje bang O_o ik voelde dat kutbeest gwn op me hand
    p.s als ik hier kom word alles groot O_o


    das bij mij oowk zo :S

    ik dagt dat da overal was maar niej dus...


    Uzumaki Naruto<3

    (...)

    Wij hebbn ook een kantine maar daar zitten allen maar huppels>.<

    Ik krijg dat voor elkaar omdat ik lomp ben. Ik kreeg maandag en stomp van die jongen die ik leuk vind maar het was ngal hard en ik knal zo tegen iemand aan x']


    huppels?? :S

    arme jij xD

    maar eeh... das best balen...

    xxx


    Uzumaki Naruto<3

    Whuhahhaa:P


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    (...)

    huppels?? :S

    arme jij xD

    maar eeh... das best balen...

    xxx


    Mijn school barst ervan..

    Of Huppels of van die nep negers>.<

    Alleen de groep waar ik in zit(12 mensen) zijn nog normaal.. Moet je nagaan dat we té veel leerlingen hebben >.<

    lol XD

    xx

    yasemin(A)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.