• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:49 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    ( abo)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Abo]

    Finn

    'Rachel, nee. Dat is niet waar.' zeg ik snel als ze zich omdraait. 'Ik zou nooit vreemdgaan.' zeg ik terwijl ik haar smekend aan kijk. Misschien is dit karma omdat ik Rachel gisteren ook niet geloofde..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Mijn Topic!)

    Blaine Anderson:

    Ik voel dat zijn handen naar beneden glijden en hij stopt heel even met zoenen. Hij trekt vervolgens mijn broek uit. Daarna zoent hij me weer verder en drukt zijn onderlichaam tegen de mijne, waardoor er nu bij mij een bobbel ontstaat in mijn onderbroek. Ik trek ook zijn broek uit en ik voel ook dat bij hem ook begint te groeien en ik laat mijn hand naar zijn bobbel glijden en wrijf zachtjes er over heen. In tussen bijt ik zachtjes in zijn nek en geef kusjes.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    " ja maakt dat de kat wijs maar laat maar ik voed het kind wel met mijn ouders" boos kijk ik hem aan.
    En ik draai hem om


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Mijn spieren spannen zich aan als hij over mijn erectie wrijft en zachtjes in mijn nek bijt en kusjes geeft. Ik begin weer te kreunen en laat mijn hand in zijn broekje gaan en speel met zijn lengte.

    Finn

    'Rachel, luister naar me.' zeg ik terwijl ik naar haar toeloop. 'Ik hou van jou, alleen van jou.' zeg ik terwijl ik voor haar ga staan. 'En wat betreft de baby.. Ik sta achter jouw keuze.' zeg ik waarna ik even snel naar Jesy kijk, en daarna naar haar. 'Jesy heeft me laten inzien hoe dit moet zijn voor je. Dankzij haar besefde ik me dat. Daarom omhelsde ik haar, om haar te bedanken en omdat het allemaal zo moeilijk is.' zeg ik. Ik besluit om Jesy's problemen hier buiten te laten. Dat hoeft niemand te weten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik blijf staann als hij dat zegt, daarna draai ik me om en stort ik huilend in zijn armen.
    Het kon me niks schelen dat jesy het wisy


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij begint te kreunen en laat zijn hand in mijn broekje gaan en speel met mijn nu stijve. 'Kurt' kreun ik hees. En doe vlug mijn broekje uit en de zijne, waarna we nu naakt zijn. Ik wrijf over zijn eikel en trek daarna hem zachtjes af.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik wrijf haar troostend over haar rug en trek haar stevig tegen me aan. 'We gaan dit samen doen.' fluister ik zachtjes tegen haar. 'Ook al weet ik niet hoe, maar we zien wel hoe het loopt.' zeg ik.

    Kurt

    Hij doet vlug onze onderbroeken uit en wrijft over mijn eikel waarnaar hij me daarna aftrekt. Ik sluit mijn ogen stevig dicht en geniet ervan. 'Oh, Blaine.' zeg ik daarna zachtjes. Ik voel tintelingen gaan door mijn hele lichaam, en vooral bij zijn aanrakingen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik " het spijt me Finn ik had moeten begrijpen dat jij het ook moeilijk had. Ik moest niet alleen aan me eigen denken.
    Ik sla mijn armen stevig om hem heen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Het is al goed, Rachel. Ik was ook egoïstisch bezig. Ik moest me gewoon inleven in jou. Ik weet niet hoe het voelt om zoiets in je buik te hebben.' zeg ik tegen haar. Ik ben er natuurlijk nog niet blij mee, eigenlijk wil ik dit helemaal niet. Maar het is nou eenmaal niet anders.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Oh, Blaine.' zegt Kurt daarna zachtjes en ik geef nog steeds kusjes in zijn nek en blijf hem aftrekken. Ik had op internet dingen gelezen hoe je ongeveer seks kan hebben met het hetzelfde geslacht. Ik twijfelde of ik dat moest doen, anders zou ik misschien Kurt pijn doen. 'Kurt, je moet zeggen als het pijn doet' kreun ik hees. Ik pak zijn kont vast met een van mijn handen en de andere pak ik mijn erectie en penetreer in zijn anus en blijf stil liggen, zodat hij er aan kan wennen.

    (Als het echt erg wordt, moet je het zeggen. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Jesy Brown
    ik glimlach kort. 'Sorry dat ik Finn omhelsde op een manier die voor jou romantisch leek. Ik wil finn niet zo, helemaal niet sinds hij jou heeft,' Ik kijk Finn even aan en bedank hem geluidloos voor niks zeggen over Joselyn. Als ik wil dat iemand dat weet, vertel ik het zelf wel.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Rachel
    " dankje Finn" zucht ik. Mijn maag bromde weer." lust je ook snoep". Zeg ik grinnikend.
    Ik houd de bijna lege zak voor zijn neus terwijl ik weer aan het kouwen ben


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MsHutcherson schreef:
    ( abo)


    El Diablo.

    Kurt

    Ik schrik even als hij doet wat ik denk wat hij ging doen. Ik zet mijn nagels in de bank en sluit mijn ogen. 'Het doet geen pijn.' zeg ik ook hees, maar ook enorm opgewonden. Natuurlijk vind ik dit wel een beetje eng, maar toch wil ik het.

    Finn

    Ik glimlach even naar Jesy en kijk daarna weer naar Rachel. 'Nee, bedankt. Volgens mij heb je het meer nodig dan ik.' grinnik ik aangezien Rachel nogal hongerig lijkt.

    [Haha, geen zorgdn. ik kan er wel tegen (: ]

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 18:27 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.