• Naar aanleiding van mijn vorige topic, waar Tom een snorretje en een baardje heeft
    Volgt Bill zijn voorbeeld, (of dat had ie al, kan ook, geen idee)





    So tell me, wat vinden jullie dit keer? :')
    Zelf persoonlijk vind ik het wel leuk staan.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    omg ze zien er echt zoo oud uit je kan ze eerder op 30 schatten nu ofzoo :O


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Bij Tom staat het wel vind ik =D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wie vind Bill ook op Adam Levine gaan lijken. En dat is niet cool. Want Adam Levine Zingt echt vet cool. Bill minder :P


    Love sheds light one the darkest of times

    Het lijkt een soort wannabe homostel, dat hun homozijn probeert te verbergen door gezichtshaar te laten groeien. (nerd)
    En Tom ziet er halfonverzorgd uit vind ik.



    Tom blijft wel schattig though.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 23:36 ]


    None but ourselves can free our minds.

    owmygosh, is dat tom??? o.O
    vond ze er vroeger leuker uitzien..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Uhm,ik vind ze steeds meer shabby worden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Jeeeetje, wat een Sjonnies allebei.. :')


    ars moriendi

    Halfblood schreef:
    Ik vind ze steeds lelijker worden (krul)


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Jezus wat zijn ze nu eng


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Die twee gaan er werkelijk met de foto die ik zie erger uitzien. Ik kan gewoon niet anders dan hen uitlachen, waar zijn ze mee bezig? (krul)

    Ik mis de oude Bill en Tom. Ze zijn echt zò vet hard veranderd.. Ik herken Bill zelfs niet eens meer, doe mij maar zijn oude stijl


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bill had er eerst één, maar die had hij eraf gehaald voor Rusland, maar kennelijk heeft hij het weer laten groeien.

    mislukte gangstas O_o


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik vind het bij Bill niet staan, maar bij Tom daarentegen... :9~


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg