• GUYS IK HEB UITGEREKEND LEKKER 600.000 WOORDEN GESCHREVEN DIT JAAR, HELL YEAH. Vorig jaar zat ik nog op 50.000, nu moet je wel trots op me zijn right?

    Heyy lieverds van Q,
    Hoeveel hebben jullie dit jaar ongeveer geschreven? Opgeschoten of in een writers blok geraakt? Nog schrijfplannen voor volgend jaar?


    i wanna die with you once or twice.



    WOOPWOOP

    Eh, ik heb veel te weinig geschreven, haha

    [ bericht aangepast op 24 dec 2017 - 21:00 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Omg I'm proud of you. Ik heb dit jaar drie verhalen geschreven en ik ben nu aan een vierde bezig. Qua Quizlet en schrijven was dit echt mijn jaar ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Dat is echt heel veel! Goed bezig! Qua Stories heb ik 0 woorden geschreven (krul)


    26 - 02 - '16

    Wooow wel respect voor dat aantal. Nu ben ik wel nieuwsgierig wat ik geproduceerd heb, straks even uitrekenen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    wauw, lekker hoor =D


    You were born original, don't die as a copy.

    Wauw echt heel erg goed! Ik ben dit voorjaar juist weer begonnen met schrijven, maar niet zoveel als jij haha.
    Lekker bezig!


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb dit jaar niet zoveel geschreven, maar ik ga daar volgend jaar verandering in brengen! *O* Jij iniedergeval goed doorgeschreven, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mooie prestatie!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd! (:


    And then we'll see it.

    Ik was heel nieuwsgierig en heb nu snel even wat bij elkaar geteld. Ik zit op ongeveer 300.000


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Eh ongeveer 40 000 qua verhalen, maar ik moest wel een masterproef en enkele papers schrijven dus als die ook meetellen dan eh 80 000 ofzo


    The soul needs autumn.

    GOED ZO BRECHTJE IK BEN TROTS OP JE ADAGASSSAGHHHJJHD

    Ik eh zat met een writersblock of zoiets dit jaar, ik denk dat ik hooguit 15.000 zit? Zal ik moeten uitrekenen haha maar ik ben nauwelijks opgeschoten oeps


    obsessive rage

    Delacroix schreef:
    Eh ongeveer 40 000 qua verhalen, maar ik moest wel een masterproef en enkele papers schrijven dus als die ook meetellen dan eh 80 000 ofzo
    Maar woorden in papers moeten voor 100 tellen, want ze zijn echt een pain in the ass om te schrijven :')


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Bay schreef:
    Dat is echt heel veel! Goed bezig! Qua Stories heb ik 0 woorden geschreven (krul)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Yess you go! c:


    in love with the fictional characters, I'm sorry