• Juliëtte Samara Rosie Seraphim, prinses van Arcana, ‘koninkrijk in de sneeuw’ staat op het punt de magische leeftijd van 18 jaar te bereiken, de leeftijd waarop zij gerechtigd zal worden om de koningin van Arcana te worden. Op een dag gaat zij echter vergezeld door haar hofdame, dienstmeisje en knecht naar de stad nabij hun kasteel, Chateau Capatia, en ontvangt daar een brief van haar vader.
    Juliëtte is stomverbaasd door de inhoud van de brief: Haar vader wil dat ze de drie omringende koninkrijken, Talon, Nemesis en Silveraeon van hun problemen af helpt vóór ze de troon van Arcana mag bestijgen, en ze moet tevens een geschikte man vinden om haar bij te staan. Juliëtte is woedend op haar vader maar besluit zijn queeste te volbrengen, en gaat samen met haar bedienden en haar beste vriendin Diana op pad naar het dichtstbijzijnde koninkrijk:
    Nemesis, het koninkrijk van het woud.


    Het is een verhaal dat ik al sinds 2007 op mijn oude account heb staan, maar nooit iets mee heb gedaan, en ik dacht misschien is het wel interessant. Maar ik weet het niet precies.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 21:08 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Ja


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Doen! Ik ga 'm zeker volgen! :3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Doen! *O*


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ja, ik zou het lezen. Het klinkt echt heel spannend en ook erg origineel. En van wat ik uit dat kleine stukje kan opmaken, heb je ook wel een prettige schrijfstijl.

    Ja, stuur maar een link als je het activeert.


    Kill them with kindness.

    ja


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Mij liggen die dingen wel, ik zou zoiets volgen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Corvette schreef:
    Doen! *O*


    Has no one told you she's not breathing?