• Hallo Q-terians,

    Dit is alweer nummer drie, ghehe

    Omdat Sander een luie kokosnoot is, maak ik een nummer drie aan!, doet hij even niet zoveel meer aan bb codes en dat soort shit xD

    En omdat Chevalric zo'n luie kokosnotin is, maak ik al nummer 4 aan!!!

    Sander (ik ja!) had als awesome idee em een meeting organiseren in het stadje: Den Bosch wat maar 16 minuten treinen van hem vandaan is. En voor mij een half uur (: (andersom dus)
    Aangezien er al veel meetings zijn in andere delen van het land maar nog niet echt vaak in Den Bosch.

    Datum: 25 Juni.
    Tijd: 1200 uur.
    Plaats: Spoor 1.


    Wie komen:
    Omniscience
    Lycaon
    Kenji
    Veritas
    Grassprietje
    Sorenos
    Progeny
    Jennieee
    Fragile
    Login

    Wie komen waarschijnlijk naar Den Bosch meeting:
    Solitario
    LENI
    Justjeff8d

    Ideeën:
    -picknick
    -pinda's gooien
    -mensen stalken
    -mensen zo bang maken dat we het park voor ons alleen hebben -
    -Nikki ontvoeren, als ze niet kan komen.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 8:41 ]


    Ligt and Darkness are both very different..

    Nou is het topic lelijk, je moet bb codes gebruiken --'
    En ho is meneertje, ik ben niet lui, ik mocht niet p de computer. Dat is wat anders..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sandeeeeeeer, mag ik ook eerder komen? Anders moet ik alleen en zo kan ik met Lieke reizen. Toeee? -puppyeyes+zoetstemmetje.


    everything, in time

    Chevalric schreef:
    Nou is het topic lelijk, je moet bb codes gebruiken --'
    En ho is meneertje, ik ben niet lui, ik mocht niet p de computer. Dat is wat anders..



    wahahaha i know, zal binnenkort dan wel de codes regelen xD maar eerst ga ik zo een dagje naar eindhoven :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Progeny schreef:
    Sandeeeeeeer, mag ik ook eerder komen? Anders moet ik alleen en zo kan ik met Lieke reizen. Toeee? -puppyeyes+zoetstemmetje.


    had ik in vorige topic al gezegd ^^ Maar natuurlijk mag je dat, maar dan ben je wel ong om 10 46 in den bosch xD Maar is leuk als je direct meekomt hoor :)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 8:18 ]


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)


    wahahaha i know, zal binnenkort dan wel de codes regelen xD maar eerst ga ik zo een dagje naar eindhoven :)


    je gaat naar eindhoven en je neemt mij niet mee! 3: @#%^%!@#%@#%@#$%@#%


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Jennieee schreef:
    (...)

    je gaat naar eindhoven en je neemt mij niet mee! 3: @#%^%!@#%@#%@#$%@#%


    Hahahahhaaha,

    nou we gaan voor koptelefoons kijken xD, want het blijkt dat dat wel werkt bij mij, in-oor koptelefoons enzo niet, en you know why ;p


    Ligt and Darkness are both very different..

    waarom word er geen meeting in utrecht gehouden?


    Life Is A Playground Or Not [Mr.Nobody]

    Sorenos schreef:
    (...)

    Hahahahhaaha,

    nou we gaan voor koptelefoons kijken xD, want het blijkt dat dat wel werkt bij mij, in-oor koptelefoons enzo niet, en you know why ;p


    owjah ;P maar dan nog!!!! je hebt wel het lef om me in de avond te bellen en me 's ochtends wakker te smsen en dan ga je ervandoor zonder mij D: vlucht maar sander vlucht!! zaterdag wordt toch je ondergang dus geniet er nog maar van (duivel)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    FinalAttack schreef:
    waarom word er geen meeting in utrecht gehouden?


    wordt er ook regelmatig, regelmatiger dan in Den Bosch, dus vandaar. Maar den bosch is wel heel goed te bereiken vanuit utrecht hoor.


    Ligt and Darkness are both very different..

    FinalAttack schreef:
    waarom word er geen meeting in utrecht gehouden?

    mischien is er al een meeting in utrecht geweest? naja je kan het altijd organiseren :3


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Jennieee schreef:
    (...)

    owjah ;P maar dan nog!!!! je hebt wel het lef om me in de avond te bellen en me 's ochtends wakker te smsen en dan ga je ervandoor zonder mij D: vlucht maar sander vlucht!! zaterdag wordt toch je ondergang dus geniet er nog maar van (duivel)


    WAHAHAHAHAHAHA, ik ben goed xD xD xD, ik dacht dat je al wakker zou zijn toen ik je smste :'D

    en zal ik doen hoor :Y)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Hahaha ik zie nu pas dat er al een deel 4 is ?

    get me of the list, ik moet dan werken en leren. (:

    enkermis


    We're all mad here.

    Ik kom wss rond 11:35 aan :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dudies, ik ben dan best wel moe, dus als ik in slaap val, ga alsjeblieft niet allerlij gore dingen met me doen, zoals wormen zoeken en die in m'n mond proppen ;-;


    Let it come and let it be