• Ik zal het verhaal vertellen:
    *ochtend*
    Ik stop mijn mobiel in mijn roekzak en zeg me ouders gedag. Ik stap op de fiets en rij richting het zwembad. Ik had daar afgesproken met een paar jongens. Wij in een slakken tempo rijden en ik en Martijn (een vriend) zaten de hele tijd te zeuren dat we zo nooit op tijd op school zouden komen. Toen kwam ik een oud klasgenoot tegen (ook een jongen en ook mijn vriend). Daar heb ik nog het hele stuk gefiets. Ik moest vlakbij het Metzo afslaan zien we dat er 1 of andere idioot bovenop het gebouw staan(!) Ik sloeg af en reed richting het Rietveld.
    *op school*
    Ik voel in mijn zak om mijn mobiel uit te zetten. Geen mobiel. Ik raak lichtelijk in paniek, me mobiel was weg en hij stond nog aan! Gelukkig had ik nog maar 14 cent beltegoed, maar toch.
    *tijdens muziek*
    Er kwam een vrouw binnen gelopen en zei mijn naam. 'Ja.' Zei ik en ze zei dat mijn mobiel gevonden was. Ik helemaal blij. En ik had toch zoveel geluk gehad! Mijn mobieltje was weer terug! Nouja ik moest dit ff kwijt :D


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    lol XD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    haha handig 8-|

    x'D


    What's wrong whit loving someone?

    Whaahah xD
    Bij mij viel de laatste 2 uur uit voor de HELE sgool omdat het te warm was in de lokalen ..
    (K)


    Crack a bottle

    ö,daz écht geluk hebbe :D
    xx


    everybody needs a song.

    Oh, gelukkig dat je hem nog hebt men. Ik zou echt doodgaan x3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.