• Allerliefste, geweldigste mensjes van Quizlet;


    Ik ben bezig met het opzetten van een gamekanaal op YouTube, en ik heb een banner nodig. Jammer genoeg ben ik totaal niet goed met Photoshop of een dergelijk programma, en ik weet dat sommige van jullie dat wel zijn. Vandaar dat ik jullie om hulp vraag (:

    Wie o wie heeft er tijd om voor mij een prachtig bannertje te maken? De aanbevolen grootte is 2560 x 1440 en het bestand mag niet groter zijn dan 2 MB (geen flauw idee of dat nuttige info is). Wat er in ieder geval op moet staan is EviOMYGOSH!. Voor de rest laat ik het over aan jullie ^^

    Alvast bedankt aan iedereen die mij wil helpen hiermee enzo. ik weet niet of het goed staat hier, maar hier leek het me ergens het meest logische.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 23:51 ]


    We need a bigger boat.

    Evitje! :D
    Vraag aan bij Nathalie DreamerN, die maakt echt leuke dingen! Hier is haar shop > Klik!


    16 - 09 - '17

    Syliam schreef:
    Evitje! :D
    Vraag aan bij Nathalie DreamerN, die maakt echt leuke dingen! Hier is haar shop > Klik!


    Sylvie <3

    Dank je :3 ik ga het direct vragen ^^!


    We need a bigger boat.

    Oh god, die foto... Anyway, in banners ben ik niet al te geweldig, dus aan mij heb je niet veel.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 22:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Oh god, die foto...


    I know :x


    We need a bigger boat.

    Ik heb zelf ook een eigen kanaal,
    Ben er alleen mee gestopt, ik had te veel stress en geen tijd meer om elke dag te uploaden,
    Anyways ik wil best een banner voor je maken :D
    Misschien zelfs een leuke video intro?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Tukkosopher schreef:
    Ik heb zelf ook een eigen kanaal,
    Ben er alleen mee gestopt, ik had te veel stress en geen tijd meer om elke dag te uploaden,
    Anyways ik wil best een banner voor je maken :D
    Misschien zelfs een leuke video intro?


    PRIMA! Laat je gaan, zou ik zeggen ^^


    We need a bigger boat.

    Hmm, ik kan helaas geen banners maken, maar succes met zoeken en je YouTube kanaal! ^^
    Over wat zal hij eigenlijk voornamelijk gaan?


    Some people are art and do art at the same time

    Gifts schreef:
    Hmm, ik kan helaas geen banners maken, maar succes met zoeken en je YouTube kanaal! ^^
    Over wat zal hij eigenlijk voornamelijk gaan?


    Games; ik ga beginnen met n serie Outlast en een serie Bioshock ^^. Verder heb ik nog geen flauw idee.


    We need a bigger boat.

    Ik wil wel iets voor je maken, maar dat gaat niet lukken met de foto die jij in gedachten hebt. De foto is sowieso veel te klein voor de aanbevolen formaten, en ook niet mooi van kwaliteit waardoor de banner zeer hard achteruit zal gaan. Heb je niet een ander plaatje, dat minimaal net zo groot is als het formaat van de banner? Want dan kan ik wel iets voor je maken. Ik werk met Photofiltre en GIMP, en heb er behoorlijk wat ervaring mee. Ik bewerk heel veel, op het moment wat minder. Maar dat verleer je niet zo gauw.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Noticed schreef:
    Ik wil wel iets voor je maken, maar dat gaat niet lukken met de foto die jij in gedachten hebt. De foto is sowieso veel te klein voor de aanbevolen formaten, en ook niet mooi van kwaliteit waardoor de banner zeer hard achteruit zal gaan. Heb je niet een ander plaatje, dat minimaal net zo groot is als het formaat van de banner? Want dan kan ik wel iets voor je maken. Ik werk met Photofiltre en GIMP, en heb er behoorlijk wat ervaring mee. Ik bewerk heel veel, op het moment wat minder. Maar dat verleer je niet zo gauw.


    Weetje; dan laat ik het helemaal aan jou over >;D


    We need a bigger boat.

    Zo, ik heb even iets geprobeerd. Ik vind hem zelf niet echt geweldig, haha. Wat vind je er zelf van? Het is overigens wel zo, dat als hij zo groot moet en niet groter mag zijn dan 2MB, dat ik het bestand op moet slaan in JPEG of BMP waardoor de kwaliteit achteruit gaat. In PNG is hij groter da 8MB, in een andere is hij 880kB (kleiner dan 1MB).

    Ik heb even de banner ook in het klein gemaakt, zodat je hem in zijn geheel kunt zien.

    Dit is hem in het klein: KLIK.
    Dit is hem op ware grootte: KLIK

    Ik kan me voorstellen dat je het 10 keer niks vind, hoor. Ik wil nog wel iets anders maken, maar dan zul je iets meer geduld moeten hebben. Het is tenslotte kerst. Niet dat ik dat gezellig of leuk vind. ._. Maar goed, familie he ..


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Wat voor games heb je in gedachten? Algemeen of gericht op specifieke games, is wel handig om te weten haha.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Inflamarae schreef:
    Wat voor games heb je in gedachten? Algemeen of gericht op specifieke games, is wel handig om te weten haha.


    Ik zal in het begin meer gaan richting de horrorgames, maar ik ben ook van plan om ragegames te gaan doen (: ik ga me niet specificeren op een bepaald genre ^^.


    We need a bigger boat.

    Weet je ik heb een banner template zo komt de tekst enzo altijd goed :D
    ik ga er nu mee bezig.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.



    Oke hier is een banner, ik hoop dat je hem iets vind ik kan altijd nog iets verbeteren aangezien ik gewoon het PSDtje nog heb.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.