• Hi, wat vinden jullie nu van merken?

    Er zit een jongen in me klas, rijke ouders heeft hij en hij heeft vaak g-star aan. Dus hij vindt merkloze kleren maar niks zegt hij altijd. Nu zit er ook een meisje in me klas die niet echt merken draagt. Die dus niet echte all-stars heeft enz. Zelf loop ik ook wel graag rond in merken maar het hoeft van mij niet.

    Maar nu mijn vraag: Wat vinden jullie? Maakt het jullie wat uit als het nu echte all-stars of neppe zijn, of iets dergelijks.

    mij boeit het niet, als het maar goed staat


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik geef echt helemaal niks om merken. Ik koop gewoon leuke kleren en let daarbij echt niet op het merk.


    You never fail, unless you keep trying...

    Mijn all-stars moeten wel echt zijn :'D Voor de rest maakt het me niet uit wat voor merk mijn broeken zijn of zo.


    Caution first, always.

    Het boeit mij echt helemaal niets. Als het er maar leuk uit ziet.

    Dus vb: van die hele nep-uitziende All-Stars vind ik niet mooi. Maar heb zelf ook gewoon neppe die er prima uitzien. (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    Mij maakt het helemaal niks uit bij anderen. Maar ik geef toe, ergens ben ik zelf een beetje een merk tutje. Want ik heb een adidas vest, blackberry, iPod touch, adidas sneakers, all stars. Maar ik heb zeker ook heel veel h&m en vero moda kleding. Eigenlijk wel meer h&m dan merk. Dus mij maakt het niet zo heel veel uit. Als het kleding leuk is, maakt het toch niet uit of er wel of niet een merk op staat?


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik draag veel Nike en converse. Dat komt omdat mijn zus bij Nike werkt en dus ook alles heel goedkoop kan krijgen (: Ook draag ik veel G-star. Dus eigenlijk draag ik best wel wat merkkleding. Natuurlijk ook gewoon kleding bij H&M en Only vandaan.


    To infinity and beyond •

    Natuurlijjk soms is een merk wel leuk, ik draag wel merkschoenen enzo en soms kleren of wat dan ook, maar over het algemeen geef ik niks om merken, als het maar leuk staat, weetje.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 16:16 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    sommige overdrijven zo erg met merk kleding!
    en ik heb bijna geen merk kleding! (wou dat ik het had)

    het hoefd van mij niet. als ik het mooi vind is het goed. en als het maar niet te veel kost voor me ma

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 16:21 ]


    we all deserve to die

    Ik kies gewoon wat ik leuk vind, maakt mij niet uit of het een merk is of niet.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Stu schreef:
    Mijn all-stars moeten wel echt zijn :'D Voor de rest maakt het me niet uit wat voor merk mijn broeken zijn of zo.


    Kill them with kindness.

    Het gaat mij om kwaliteit en eerlijk gezegd hebben merkkleding vaak betere kwaliteit en mijn ouders kunnen het betalen dus ik loop liever in merk


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stu schreef:
    Mijn all-stars moeten wel echt zijn :'D Voor de rest maakt het me niet uit wat voor merk mijn broeken zijn of zo.

    Haha dat vind ik nou ook :Y) Die zitten zo veel fijner dan neppe :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik hou van Adidas, sws & heb echte Vans. Die neppe vind ik zo fake. Ik houd wel van merken als ik het zo zie: Ipod Touch, Adidas vest, horloge, broekje schoenen binnekort tas, Vans en nog wel meer. Oh ja vroeger helemaal niet maar nu wel hoor ;D Tuurlijk ik heb ook gewone kleding maar liever merk.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 16:17 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik draag eigenlijk nooit merkkleding, en ik vind het ook niet nodig. Waarom zou je dubbel zo veel betalen omdat er een naam op staat? (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I confess!
    Ik ben merkziek, ja.
    BB, iPod touch, mp4, wit LCD-scherm, Replay, Dept, Rivièra Maison...


    "Well, well. Look who we've got here!"