• Hi, wat vinden jullie nu van merken?

    Er zit een jongen in me klas, rijke ouders heeft hij en hij heeft vaak g-star aan. Dus hij vindt merkloze kleren maar niks zegt hij altijd. Nu zit er ook een meisje in me klas die niet echt merken draagt. Die dus niet echte all-stars heeft enz. Zelf loop ik ook wel graag rond in merken maar het hoeft van mij niet.

    Maar nu mijn vraag: Wat vinden jullie? Maakt het jullie wat uit als het nu echte all-stars of neppe zijn, of iets dergelijks.

    Ik heb niet veel merkkleding.
    Schoenen wel meer, omdat het meestal gewoon mooier en beter is (ipv fake allstars ofzo)
    En mijn iPod is ook wel een echte gewoon omdat ik die vééél beter vind.
    Je moet gewoon niet overdrijven!
    En voor de rest eet ik ook liever Pink Ladies en Granny Smits dan andere appels ;) Maarja die zijn gewoon lekkerder dusja...


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Lipton schreef:
    Ik krijg altijd merken ;$

    Ik ook=)

    MeandJonas schreef:
    (...)
    Ik ook=)
    Yeey, nu ben ik niet meer alleen *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Lipton schreef:
    (...)Yeey, nu ben ik niet meer alleen *O*

    Ik draag ook graag andere kledij, hoor, maar mijn moeder zegt altijd.
    "Merkkledij is van betere kwaliteit." (hoewel dat niet altijd waar is xD)

    Oke, ik hou bestwel van merken. Ik heb een Blackberry, terwijl ik eerst een mobieltje had dat er bijna precies op leek. En ik heb een nogal dure trui van D&G, Heel veel shirtjes van Björn Borg, en ook een shirt van Dior, en een nogal dure tas van Gucci O.o

    Merk of geen merk, maakt mij niet uit.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Login schreef:
    Oke, ik hou bestwel van merken. Ik heb een Blackberry, terwijl ik eerst een mobieltje had dat er bijna precies op leek. En ik heb een nogal dure trui van D&G, Heel veel shirtjes van Björn Borg, en ook een shirt van Dior, en een nogal dure tas van Gucci O.o

    Ik heb vooral veel van tommy hilfinger, maar ook nike, eastpak en dure kledij van uit oostenrijk xD en dan heb ik nog wat schoenen van in knokke maar ik ken het merk niet. xD

    MeandJonas schreef:
    (...)
    Ik draag ook graag andere kledij, hoor, maar mijn moeder zegt altijd.
    "Merkkledij is van betere kwaliteit." (hoewel dat niet altijd waar is xD)
    Ik heb alleen maar merk ;$


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Lipton schreef:
    (...)Ik heb alleen maar merk ;$

    Dat wil ik niet meer, vroeger droeg ik dat ook, maar dan werd er naar mijn hoofd geslingerd, je bent rijk en blablabla dus ik wou andere kledij.

    ik heb meestal wel merk, sowieso van schoenen, behalve dan van die ballerina's, want die draag ik dan 1 zomer, en dan koop ik daarna weer nieuwe. broeken koop ik meestal bij de newstyle en men at work, dus dat is ook merk, maar ook wel bij de only en vero moda, van shirts enzo heb ik best veel van de h&m en only / vero moda, maar ook weer van duurdere merken enzo, en dan heb ik ook nog ipod touch (: dus ik heb meestal ook wel merk enzo, maar ik vind de h&m ook altijd super leuk (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    MeandJonas schreef:
    (...)
    Dat wil ik niet meer, vroeger droeg ik dat ook, maar dan werd er naar mijn hoofd geslingerd, je bent rijk en blablabla dus ik wou andere kledij.


    Bij mij zeggen ze nooit zoiets. Komt ook vooral omdat mijn vrienden ook altijd merkkleding dragen.

    Login schreef:
    (...)

    Bij mij zeggen ze nooit zoiets. Komt ook vooral omdat mijn vrienden ook altijd merkkleding dragen.

    Ach ja mijn vrienden zelf zijn ook zeker niet arm, maar ja het is gewoon omdat wij materiele dingen hebben die ze zien en dan zeggen ze meteen dat je rijk bent

    Lipton schreef:
    (...)Yeey, nu ben ik niet meer alleen *O*

    Et moi aussi!
    Mijn vriendinnen vinden me verwend, maar ik laat mijn geld gewoon beheren door mijn ouders. Veel handiger, geef ik niet zoveel uit en kan ik sparen voor mijn toffe Fiat 500 Twinair!
    Die is echt liefde, ik zweer het je. (wedding)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tsjaa.. ik wil wel merk, maar meestal komt het bij mij niet verder dan shirtjes van 10 euro. haha. Ik krijg gewoon niet zoveel kleedgeld.. Achjaa.. Maar als ik dan ook merkkleding heb, dan voelt het wel goed. Dan voelt het gewoon echt alsof je iets goeds draagt. Niet om er bij te horen ofzo, maar gewoon.. Maar het is absoluut niet zo dat als iemand geen merkkleding draagt dat 'ie dan minder is ofzo. Dat absoluut niet.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Mudblood schreef:
    (...)
    Et moi aussi!
    Mijn vriendinnen vinden me verwend, maar ik laat mijn geld gewoon beheren door mijn ouders. Veel handiger, geef ik niet zoveel uit en kan ik sparen voor mijn toffe Fiat 500 Twinair!
    Die is echt liefde, ik zweer het je. (wedding)

    :P ik vind dat ook als zij beheren over het geld xD maar ik krijg wel een auto xD