• Hi, wat vinden jullie nu van merken?

    Er zit een jongen in me klas, rijke ouders heeft hij en hij heeft vaak g-star aan. Dus hij vindt merkloze kleren maar niks zegt hij altijd. Nu zit er ook een meisje in me klas die niet echt merken draagt. Die dus niet echte all-stars heeft enz. Zelf loop ik ook wel graag rond in merken maar het hoeft van mij niet.

    Maar nu mijn vraag: Wat vinden jullie? Maakt het jullie wat uit als het nu echte all-stars of neppe zijn, of iets dergelijks.

    Mij maakt het geen fuck uit.
    Al loop je rond in een doos of een vuilniszak. Zolang jij je er goed in voelt is het voor mij ook goed!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik koop wat ik mooi vind en dat kan evengoed een t-shirtje van vijf euro zijn. :x


    Let the Night embrace you

    eigenlijk ben ik best erg, want ik heb zo een heel trainingspak van adidas gekregen wat meer dan 100 euro is, dan ook nog van die dure adidas voetbalschoenen enzo haha ;$ mijn pa was boos geworden op mn ma omdat ze dat allemaal voor mij had gekocht


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik koop gewoon wat ik mooi/leuk vind, of daar nou een merk op staat of niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hondenkoekje schreef:
    mij boeit het niet, als het maar goed staat


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Jarofhearts schreef:
    Ik geef echt helemaal niks om merken. Ik koop gewoon leuke kleren en let daarbij echt niet op het merk.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind dat All Stars wel echt moeten zijn :3
    En verder is het wel leuk, merkkleding. Ik zou misschien eens een merkding kopen in de uitverkoop, tenzij het echt héél leuk is :'D. Maar verder hoeft het niet, het is ook weer niet zo erg dat ik bij de zeeman koop ;x.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Van bepaalde dingen wil ik wel merken, schoenen (vans of allstars) en iPod bijvoorbeeld. Van kleren maakt het me niet uit.


    Never run out of reasons to smile...

    Maakt me niet uit, al komt het uit de Zeeman: als het lekker zit, is het goed. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik let écht niet op merken. Ik ben perfect gelukkig met een mooie T-shirt van de H&M hoor. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Jarofhearts schreef:
    Ik geef echt helemaal niks om merken. Ik koop gewoon leuke kleren en let daarbij echt niet op het merk.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Adele schreef:
    Mij maakt het helemaal niks uit bij anderen. Maar ik geef toe, ergens ben ik zelf een beetje een merk tutje. Want ik heb een adidas vest, blackberry, iPod touch, adidas sneakers, all stars. Maar ik heb zeker ook heel veel h&m en vero moda kleding. Eigenlijk wel meer h&m dan merk. Dus mij maakt het niet zo heel veel uit. Als het kleding leuk is, maakt het toch niet uit of er wel of niet een merk op staat?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik heb zo'n paar merken die echt moeten zijn. Maar verder maakt het mij niet uit of ik nu iets draag van H&M of G-star ofzo. (cat)