• Hi, wat vinden jullie nu van merken?

    Er zit een jongen in me klas, rijke ouders heeft hij en hij heeft vaak g-star aan. Dus hij vindt merkloze kleren maar niks zegt hij altijd. Nu zit er ook een meisje in me klas die niet echt merken draagt. Die dus niet echte all-stars heeft enz. Zelf loop ik ook wel graag rond in merken maar het hoeft van mij niet.

    Maar nu mijn vraag: Wat vinden jullie? Maakt het jullie wat uit als het nu echte all-stars of neppe zijn, of iets dergelijks.

    Hmm. Nu ik erover nadenk. Ik draag meer merk dan geen merk. (:


    To infinity and beyond •

    Ik let wel een beetje op merk, en heb dan ook een aantal dingen van Guess in mijn kast.
    Maar Guess is eigenlijk het enige duure merk waarvan ik kleding heb. Verder zijn het goedkopere dingen, en daarbij let ik er dus ook niet op.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Mudblood schreef:
    I confess!
    Ik ben merkziek, ja.
    BB, iPod touch, mp4, wit LCD-scherm, Replay, Dept, Rivièra Maison...
    Ja oke dan heb ik het ook wel ! echte vans, echte allstars , replay Ipod touch, mp4, etcc.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Hondenkoekje schreef:
    mij boeit het niet, als het maar goed staat


    <3

    Mij boeit het echt geen flikker. Zolang ik het maar leuk vind (:
    ik heb bijvoorbeeld wel een echte iPod, maar dat komt omdat daar 120 GB op kan ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Oh het boeit mij helemaal niets uit..

    Ik heb geen merk kleding en merk schoenen, ik draag wat ik leuk vind, en wat de rest van me denkt boeit me neit, dan kunnen ze gewoon de pot op als ze iets tegn me hebben omdat ik geen merk kleding draag! (:


    What is youre favo scary movie?

    merk is te duur voor mij ;') en ik hoef het ook niet :'3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zelf vind ik echte all stars veel lekkerder lopen, maar misschien is dat ook gewoon mijn verbeelding...

    maar inprisiepe heef ALLES een merk, alleen de een is bekender dan de andere...


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Uhm, alleen voor als All-Stars en Apple dingen. En ook voor Adidas-vesten; niet dat ik ze draag maar ze zijn al 'niet-zo-mooi' als het een echte is, laat staan als het een neppe is. Voor de rest boeit het me geen ene flikker. (krul)


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    We vergeten uggs. Daarvan vind ik de echte mooier, die moeten wel echt zijn.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Ik heb super graag merk kledij.
    Born-Borg (ondergoed), Nike schoenen kledij van Tommy-Hilfinger, Riverwood, maar ook andere merken ^^

    Mijn school zit vol snobs die enkel en aleen merken willen dragen,maar all star enzo zijn niet goed genoeg,nee het moet duur zijn.Dus mij noemen ze het zwervertje omdat ik gewoon met kleren rondloop van een niet bekend merk dat ik in een of ander winkeltje heb ontdekt(krul)


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Havannah schreef:
    Oh het boeit mij helemaal niets uit..

    Ik heb geen merk kleding en merk schoenen, ik draag wat ik leuk vind, en wat de rest van me denkt boeit me neit, dan kunnen ze gewoon de pot op als ze iets tegn me hebben omdat ik geen merk kleding draag! (:


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Hondenkoekje schreef:
    mij boeit het niet, als het maar goed staat


    Hope goes lost but never dies.

    Ik krijg altijd merken ;$


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John