• AMSTERDAM - Jackass-ster Ryan Dunn is op 34-jarige leeftijd overleden. De waaghals kwam maandagmorgen om bij een auto-ongeluk in Pennsylvania.

    Foto: Getty Images
    De moeder van Jackass-collega Bam Margera heeft het nieuws bevestigd tegenover de Amerikaanse entertainmentwebsite TMZ.
    Bij het ongeval, dat plaatsvond rond 3.00 uur, kwam naast Dunn nog een ander onbekend persoon om.


    Bron.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Vind het echt heel erg :(
    R.I.P :*(


    Nothing happens until you make it happen

    Whut?!
    Serieus man...ik zit momenteel in shock voor mijn computer:|


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Khad gehoord dat het een grap was om de reacties te filmen van vrienden & familie leden voor een jackass film ofzo xD.


    The odds are néver in our favor.

    Moet ie maar niet dronken gaan rijden, ik vind het erger voor de mensen die daar op de weg reden en bijna aangereden werden door die gek. Met misschien wel kinderen in de auto.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ascendio schreef:
    R.I.P (flower)


    + ik had het al gelezen, ik vind het echt vreselijk!

    Rickjuh schreef:
    Moet ie maar niet dronken gaan rijden, ik vind het erger voor de mensen die daar op de weg reden en bijna aangereden werden door die gek. Met misschien wel kinderen in de auto.

    Dan is 't nog wel erg dat 'ie juist zo moet eindigen (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hoe is hij dan omgekomen? Omdat hij dronken reed?


    ars moriendi

    RIP
    Hij was koel!! Moge hij rust vinden(A)


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Aww.. Rest in Peace...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes