• Haai.
    Ik was een tijdje bezig met een jongen. Het was de broer van een vriendin. Het werkte niet, dus we stopten.
    Maar nu zat zijn zusje (die vriendin dus) vrolijk tegen mij te vertellen hoe hij aan het smsen was met een ander meisje.
    Ik vind 'm nog steeds leuk, dus nu voel ik me best wel kut.
    Cheer me up, people. Oh, en misschien een paar tips om hem te vergeten? :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Zeg tegen haar dat je dat soort informatie in het vervolg niet hoeft te horen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Matthew schreef:
    Zeg tegen haar dat je dat soort informatie in het vervolg niet hoeft te horen?

    Ze weet niet dat ik hem nog leuk vind. Hij is soort van taboe, ze was er ook hartstikke op tegen dat we met elkaar bezig waren. Zij is ook één van de redenen waarom het niet werkte. '-.-


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Poor you. En je zult het beter toch tegen je vriendin moeten zeggen, het is best wel logisch dat je niks over je ex wilt horen...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Haai.
    Ik was een tijdje bezig met een jongen. Het was de broer van een vriendin. Het werkte niet, dus we stopten.
    Dit klinkt raar..

    OT: doe leuke dingen die je gedachten verzetten. op Q zitten, gaat geloof ik niet veel uithalen.


    Get outta my head!

    Zeg gewoon tegen haar dat je niet over hem wilt praten, als ze er tegen was, hoeft ze er jou ook niet mee te kwellen nu je er echt geen zin in hebt.

    Ga even van Q af, ga iets leuks doen, zet muziek op, of kijk een grappige film, dat hielp bij mij altijd..

    Film, ijs en huilen.


    Olive

    Als ik eens wist hoe ik mezelf zou kunnen opvrolijken...(cat)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    (flower)
    Ik zou ook echt héél verdrietig worden, maar het komt wel goed. Als er iets misgaat betekent dat dat je beter kunt krijgen. : D


    Where there is a sea there are pirates...