• Gisteren reden klasgenoten van mij naar huis toe, en moesten ze door een fietstunnel heen. Daar stond een man tegen de muur aan en zei: "Meisjes, moeten jullie kijken." dus hun keken naar die man toe, was hij zichzelf aan het aftrekken. Dit heeft hij gisteren bij meerdere gedaan. Mij lijkt dat echt eng als je zo'n man tegen komt.

    Om dit topic nuttig te houden:
    Wat zijn jullie raarste/engste ervaringen terwijl jullie ergens naartoe fietste?


    <3

    Iewl en eng tegelijk, ):

    Maar ik kom nu niet zo snel ergens op.

    Hahaha. Wij liepen ergens naartoe, dat was naast een soort station ofzo. En toen kwam er een potloodventer voor ons staan. Wij dachte echt, euh, oké?


    To infinity and beyond •

    als ik fiets naar mijn beste vriendin, snij ik altijd een stukje af door langs het gekkenhuis te fietsen, was er opeens een enge man die me achtervolgde & naar me riep, ik maar snel doorfietsten, haha

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 18:50 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Getverdemme :c


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dat ik werd achtervolgd door twee jongens maar gelukkig had ik een hockeystick bij me. Volgensmij volgden ze me niet echt, maar ik vond ze aardig eng en het was donker.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    *kruipt onder steen*

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 18:50 ]


    Shoganai i ne~

    Toen ik zes was,speelde ik met een vriendje en een vriendinnetje in de speeltuin. De deur van het huis tegenover de speeltuin ging telkens open en toen was een man zichzelf ook aan het aftrekken, en hij vroeg of we binnenkwamen. Toen zijn we naar mijn mama gerend en die heeft de politie gebeld. (:

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 18:52 ]


    We can't spend our lives waiting to live.

    ik liep een keer door het park met een paar vrienden van me, toen stond er een oude pedo zich ook af te rukken, D:
    stiekem vond ik het grappig en moest ik lachen enzo ;o


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Dat is degoutant. (cat)
    Een vriendin van mij is ook eens zo iemand tegengekomen...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    woeps, ik quote mezelf toen ik een fout wou verbeteren haha

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 18:53 ]


    We can't spend our lives waiting to live.

    Een kerel achtervolgde mij door een donker bos wat tussen de ene plaats en de andere ligt. Ik heb nog nooit zo snel gefietst


    Don't dream your life, but live your dream!

    1707 schreef:
    Iewl en eng tegelijk, ):

    Maar ik kom nu niet zo snel ergens op.


    Follow your dreams. They know the way.

    Mij niet, nee, maar mijn moeder wel vroeger, toen ze ongeveer net zo oud was als ik. Echt, heel regelmatig. Die heeft al behoorlijk wat smerige mannen gezien ;x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ieuww ;S
    Een man in de trein wou een keer met mij over seks gaan praten en zo, ook niet echt prettig.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    1707 schreef:
    Iewl en eng tegelijk, ):

    Maar ik kom nu niet zo snel ergens op.


    Food.