• Ik vroeg me eigenlijk al een tijdje af of iemand hier een broer of zusje met een handicap heeft. Ben er wel benieuwd naar. Ik heb een broertje van 16 en hij heeft een mentale en fysieke handicap en zit in een rolstoel. Dat is niet altijd even gemakkelijk,maar toch houd ik van hem (:

    Dus, tell me your story, ik ben benieuwd (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb zelf geen gehandicapte broer of zus.. Maar wel een zware gehandicapte neefje.
    En het is een schat van een kereltje, hij kan niet praten of lopen, maar hij is onwijs lief..


    What is youre favo scary movie?

    Mijn broer heeft adhd en een zware vorm van dyslexie, maar geen lichamelijk handicap.


    Olive

    vroeger kwam er altijd een licht gehandicapt kind bij ons thuis, waar mijn moeder 2 keer per week op moest passen.
    hij was eigenlijk een beetje irritant en blijkbaar vonden heel veel kinderen dat, want heel veel kinderen mochten hem niet.
    Eigenlijk heb ik er best spijt van, ik had het nu ook anders gedaan, zeker weten.
    Ik heb eigenlijk best gemeen gedaan tegen veel mensen en ik wou dat ik dat terug kon draaien.
    een kutgevoel is dat, maar ik accepteer nu iedereen zoals hij is, nou ik doe igg niet meer gemeen, en ik als iemand mij zwart maakt, heb ik dat eigenlijk verdiend. Ik vind het heel mooi en goed dat jij van je broertje houd, ondanks dat hij gehandicapt is.


    You just made my day;D

    Mijn broertje heeft allerlei mentale handicappen en daardoor reageert die heel agressief. Hij heeft ADHD, autisme en dyslexie. Dyslexie is niet zo erg, maar die 2 andere reageert die slecht op. Soms wordt je er helemaal gek van.
    Nu helemaal in de puberteit. Hij wil 'cool' zijn en gebruikt geen andere woorden dan seksgerelateerde woorden, 'stoer' taalgebruik en 'joenghe'. Iedereen is the bad guy volgens hem, buiten een neef en mijn vader. =(

    Nja, kon altijd erger, dus optimistisch kijken. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb nogal een gehandicapt zusje.
    Ze is 11 jaar, maar het is wetenschappelijk bewezen dat ze zich gedraagt als een kind van 4.
    - Ze kan niet zo goed praten [geen problemen mee]
    - Ze huilt heel snel, als ze alleen de boter moet wegzetten, kan ze gaan huilen. Of als het niet volgens haar gaat.
    - Ze schreeuwt heel snel, en hoeft/kan bijna niks opruimen
    - Heel erg druk kan ze doen, als een kind van 4 ja.
    Het is echt heel zielig. Maar het kan soms wel zwaar irritant zijn.
    Niet flauw bedoelt

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 23:39 ]

    Mijn zusje zit in de puberteit, dat geld ook als een handicap.
    En ze heeft een gehoorproblemen, net als ik.


    Your make-up is terrible

    Mijn broertje heeft adhd, is hoogbegaafd en is autistisch.

    Assassin schreef:
    Mijn zusje zit in de puberteit, dat geld ook als een handicap.
    En ze heeft een gehoorproblemen, net als ik.


    Oost Indisch doof? :']
    [Alleen horen wat je wilt horen]

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 23:44 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Oost Indisch doof? :']
    [Alleen horen wat je wilt horen]


    Dat dachten ze wel altijd. (cat) Maar uiteindelijk bleken we echt halfdoof te zijn haha.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 23:44 ]


    Your make-up is terrible

    mijn zus die heeft een vorm van reuma, waardoor haar lichaam altijd pijn doet. hierdoor hebt ik haar heelvaak moeten helpen met onderanderen aankleden of haar optillen als ze weer eens de benen niet kon gebruiken.

    gelukkig heeft ze sind ongeveer een jaar tijd een speciaale armband waardoor haar pijn minder is en ze ook eigenlijk geen hulp meer nodig heeft van andere mensen. en gelukkig is ze nu sinds een aantal maanden op haar zelf gaan wonen. bedoel het niet lullig, maar het is gewoon best wel kut dat je jaren lang je zus minimaal 1 x in de week moet helpen met aankleden enz.

    helaas is ze door ruzzie uit huis gegaan en nu doet ze alsof ik nooit wat voor de gedaan heb


    we all deserve to die

    Wooow, ik wist niet dat er zoveel mensen waren met een gehandicapt broertje/zusje!


    It's time to be happy again.

    k heb adhd... en mijn nicht is blind.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    eeeh...

    mijn 3 oudere broers zijn dyslexies

    ik heb assperger met ADHD..

    en mijn broertje weet ik niet..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Mijn broer kan bijna niks


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Een meisje bij Paardrijden, heeft een broer van 13 die Gehandicapt is.


    Firm believer of all that is magic