• Ik vroeg me eigenlijk al een tijdje af of iemand hier een broer of zusje met een handicap heeft. Ben er wel benieuwd naar. Ik heb een broertje van 16 en hij heeft een mentale en fysieke handicap en zit in een rolstoel. Dat is niet altijd even gemakkelijk,maar toch houd ik van hem (:

    Dus, tell me your story, ik ben benieuwd (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb geen broertjes of zusjes.
    En in mijn familie heeft niemand een lichamelijke of geestelijke beperking.
    Hm. Dat is best raar...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nee, ik niet.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb zelf een lichamelijke handicap.
    Ik was te vroeg geboren, dis ik werd heel veel ingeënt.
    Blijkbaar was dat een keer met een besmette naald gebeurd, dus toen kreeg ik een hersenbeschadiging in de motorieke zone. Mijn spierspanning, spierkracht en evenwicht zijn daardoor anders aan mijn rechterkant, dus ik kan niet fietsen of een klimmuur beklimmen. Ik type met een hand, en dat doe ik best wel snel, soms dan kijken mensen me zo aan van : wow.
    mijn handicap doet geen pijn en je ziet het nauwelijks, maar het is er wel 8D
    Er is zelfs een vriendin op school die me niet gelooft. achja. het is niet echt een goede vriendin xD

    Oh ja, dan heb ik ook nog een overleden broer die ik nooit heb gekend.
    ...
    beetje vaag verhaal, maar ik wilde het wel even melden. Vragen?


    Obviously.

    Nee, het zou me ook heel lastig lijken.
    Nou ja, ik heb een broertje met aanstelleritus, maar dat zal wel niet tellen x']


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nee ze mankeren beide niks (:
    Nouja op het feit na dat ze beide 'to cool for school' zijn en beide gestopt zijn met school :'D


    -

    wow, dat zijn er wel nog redelijk wat :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dat van mijn broer weet je wel :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mijn broer heeft PDD-NOS, dat is een soort van autisme, maar je merkt er niet veel van.


    You never fail, unless you keep trying...

    Ja, de mijne heeft ADD en nog iets wat niet bekend is. Eerst dachten ze heel lang PDD-NOS, maar dat is niet zeker want mijn ouders willen hem er niet op laten checken.
    En tsja, kan ik ermee omgaan? Nee ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nope o;


    Me so good.

    Soundeffect schreef:
    Ja, de mijne heeft ADD en nog iets wat niet bekend is. Eerst dachten ze heel lang PDD-NOS, maar dat is niet zeker want mijn ouders willen hem er niet op laten checken.
    En tsja, kan ik ermee omgaan? Nee ._.
    [/quote|Bij mij dachten ze juist eerst ADD en bij mij checken ze hem niet op PDD-NOS maar dat heeft hij toch:Y)e hij heeft ook dyslexsie en kan ik er goed mee leven nee ._.


    Shoganai i ne~

    Ik heb wel een neef die gehandicapt is, hij zit ook in een rolstoel


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    neej ik zelf niet maar mijn zusje wel. ik heb zelf namelijk Autisme en PDD-nos


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Mijn beste vriendin wel, die heeft een zusje dat spastisch is zo heet dat toch geloof ik.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    geen broertjes of zusjes..maar ikzelf wel,
    ik ben beperkt met sporten en dat soort dingen... toen ik klein was heb ik mijn rug zwaar gekneusd, bijna gebroken en ik heb verder zwakke botten
    ook heb ik geen gevoel in mijn vingers, benen en tenen, wel kan ik gewoon lopen, maar als je er tegen trapt voel ik niets..:X


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus