• Ik vroeg me eigenlijk al een tijdje af of iemand hier een broer of zusje met een handicap heeft. Ben er wel benieuwd naar. Ik heb een broertje van 16 en hij heeft een mentale en fysieke handicap en zit in een rolstoel. Dat is niet altijd even gemakkelijk,maar toch houd ik van hem (:

    Dus, tell me your story, ik ben benieuwd (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik kan er wel goed mee omgaan, ik ben zelf ook niet helemaal 100% zeg maar
    Ikzelf heb heel veel geluk gehad. Er is heel lang gedacht dat ik nooit zou kunnen lopen, lezen, schrijven, leren
    En ik kan het allemaal weg
    Ik lees heel veel, doe vwo
    Maar mijn broer kan bijna helemaal niks
    Best erg eigenlijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn moeder is geestelijk ziek en mijn broer heeft maar een voet.


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Ik ben zelf chronisch ziek. Flink ziek ook.
    Maar even on-topic, mijn broer is gezond. >~<


    Am I gay? I am ecstatic!

    Nee maar mijn vriendin haar broer kan niet lezen en schrijven, alleen zijn eigen naam.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Me ouder zijn gehanicapt.


    Only a fool believes it's better to have lost at love than never to have loved at all.

    Mijn broer heeft gedragsstoornissen en agressie problemen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik ben slechthorend heb een lekkende hartklep en slechte ogen haha. En ADHD en ze denken dat ik ook nog eens autistisch ben :'D


    SLOAN.

    Mijn broer is dyslexies (ik ook) , Autistisch,Pdd-noss en ADD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn vader heeft een auto ongeluk gehad al heel lang geleden, en zit voor de rest van ze leven in een rolstoel


    ailoveejoee.