• Ik heb gewoon echt geen zin meer. Geen zin meer in hoe ik mij voel. In hoe ik nu ben en hoe ik nu doe. Het is gewoon zo fucking kut. Even een snelle uitleg:

    Sinds 2/3 weken ben ik compleet gevoel en emotieloos. Betekent dus dat ik niks voel en nergens iets van aan kan trekken. Ik kan wel sorry zeggen of een ik hou van je zeggen, maar er ligt geen gevoel in. Ik voel niks als ik het zeg, hoe graag ik het ook wil. Ook als iemand mij knuffelt, een kus geeft of wat dan ook. Ik voel het niet, het raakt me niet. Wat mensen ook tegen me zeggen, ik besteed er toch geen aandacht aan. Het doet me niks, dus boeit het me niet. Ik wil ook heel graag mensen geloven maar ik kan het niet.

    Af en toe neemt een emotie volledige controle over me, zoals vanochtend. Ik was zo kwaad, zo woedend, zo laaiend. Zonder ook maar een reden te hebben. Toen heb ik echt zulke agresieve muziek geluistert, maar dat hielp niet. Ik heb ook een gedicht gemaakt (Fucking Rage). Maar dat hielp ook niet... Dus toen ging ik maar tegen de muur rammen met mijn vuisten, met als gevolg dat ik daar nu nog steeds pijn van heb. Maar het hielp en ik ben een deel van mijn woede kwijt. Ik heb me weer kunnen kalmeren en het gaat nu redelijk goed met me.
    Maar ik ben dit gewoon zat, ik wil gewoon weer alles kunnen voelen. Ik wil weer echt kunnen liefhebben. Dingen echt voelen en niet doen alsof. Ik ben het gewoon zat... Ik heb er geen zin meer in...


    Zo dat was het weer eens, sorry dat ik jullie tijd verspil

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 20:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sterkte bro.

    -brofist-


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    ik heb ongeveer hetzelfde, ik heb gewoon geen zin meer om er nog energie in te steken...


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Dat is echt zóo kutt.
    Sterkte..

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 20:35 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    NAZIPUNK schreef:
    Sterkte bro.

    -brofist-


    Thanks kerel

    Poppins schreef:
    ik heb ongeveer hetzelfde, ik heb gewoon geen zin meer om er nog energie in te steken...


    Ze blijven maar zeggen dat het goed komt, maar ik ben gewoon bang.
    Bang dat het zo blijft, bang dat ik mensen verlies, bang voor mezelf


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Created schreef:
    Dat is echt zóo kutt.
    Sterkte..

    Created, zorg ervoor dat het niet erger wordt.
    (Ja ik heb het orginele bericht gelezen)
    Want zodra je het hebt zoals ik, kom je er amper vanaf...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Misschien ben je gewoon toe aan vakantie.

    Ik had dat trouwens ook eens een keer. Niet verkeerd, hoor. Ik had dan niet dat ik ineens een emotie heel erg voelde, ik had gewoon dat ik niets meer voelde.
    Ik zie er zelf geen nadeel aan. Houd je een beetje af van dat standaard Amerikaanse geluknastreven. Geluksnastreven is niet erg, alleen niet als in gevoelens snel bevredigen zoals door eten o.i.d..

    ed: je bent bang en je voelt je moe van het niets voelen? en je hebt schuldgevoelens ("sorry" aan het einde van je bericht)

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 20:39 ]

    Omentherise schreef:
    Misschien ben je gewoon toe aan vakantie.

    Ik had dat trouwens ook eens een keer. Niet verkeerd, hoor. Ik had dan niet dat ik ineens een emotie heel erg voelde, ik had gewoon dat ik niets meer voelde.
    Ik zie er zelf geen nadeel aan. Houd je een beetje af van dat standaard Amerikaanse geluknastreven. Geluksnastreven is niet erg, alleen niet als in gevoelens snel bevredigen zoals door eten o.i.d..

    Ik heb al vakantie, al 2/3 weken.

    En het kan handig zijn, vooral als je ziet wat de laatste tijd is gebeurd. Daar had ik geen emoties bij kunnen hebben. Maar nu wil ik ze terug, zo graag.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben er al mensen door aan het verliezen, zonder dat ik het weet, stoot ik ze allemaal af, en ik wil dat allemaal niet, maar het lùkt me gewoon niet om er iets aan te doen :/


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Poppins schreef:
    Ik ben er al mensen door aan het verliezen, zonder dat ik het weet, stoot ik ze allemaal af, en ik wil dat allemaal niet, maar het lùkt me gewoon niet om er iets aan te doen :/

    En daar ben ik dus ook bang voor... Want ik doe dat ook...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leuke dingen gaan doen?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    En daar ben ik dus ook bang voor... Want ik doe dat ook...

    ik weet ook echt niet hoe ik je kan helpen, want ik weet zelf niet hoe ik dit moet oplossen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ahw kippetje, als je een hug nodig hebt, je weet waar ik woon!<3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Verdorie net te laat dus.. ik bedacht me toch toen ik het had neergezet. En echt wel dat ik er keihard mijn best ga doen om het niet zo ver te laten komen, op welke manier dan ook. Jou verhaal heeft me wel wakkergeschudt.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 20:44 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Mitchie, blijven ademenen, ik geloof er heilig in dat het met je goed gaat komen! echt waar! *hugs* is er aanleiding naar het rot gevoel, of is het misschien ook je vrienden missen enz. (aangezien je blijkbaar al vakantie hebt) en die shit? >.<


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik zou zo niet weten wat je moet/kan doen waardoor je je emoties terug zou moeten krijgen. Maar onthoud wel een ding; ook al heb je er geen zin meer in, je bent hier toch voor een reden (: (Ghehe die spreuk staat op m'n lijf geschreven, serieus.. Oke in het Engels maar dat maakt niet uit.)
    En ook al zou je nu niet weten waarom je hier bent, dat komt wel. Desnoods is het mij pesten, dat kan ook al een reden zijn :')

    En nog even iets;
    Zo dat was het weer eens, sorry dat ik jullie tijd verspil
    Mijn tijd heb je niet verspilt hoor (:(flower)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.