• Ik heb gewoon echt geen zin meer. Geen zin meer in hoe ik mij voel. In hoe ik nu ben en hoe ik nu doe. Het is gewoon zo fucking kut. Even een snelle uitleg:

    Sinds 2/3 weken ben ik compleet gevoel en emotieloos. Betekent dus dat ik niks voel en nergens iets van aan kan trekken. Ik kan wel sorry zeggen of een ik hou van je zeggen, maar er ligt geen gevoel in. Ik voel niks als ik het zeg, hoe graag ik het ook wil. Ook als iemand mij knuffelt, een kus geeft of wat dan ook. Ik voel het niet, het raakt me niet. Wat mensen ook tegen me zeggen, ik besteed er toch geen aandacht aan. Het doet me niks, dus boeit het me niet. Ik wil ook heel graag mensen geloven maar ik kan het niet.

    Af en toe neemt een emotie volledige controle over me, zoals vanochtend. Ik was zo kwaad, zo woedend, zo laaiend. Zonder ook maar een reden te hebben. Toen heb ik echt zulke agresieve muziek geluistert, maar dat hielp niet. Ik heb ook een gedicht gemaakt (Fucking Rage). Maar dat hielp ook niet... Dus toen ging ik maar tegen de muur rammen met mijn vuisten, met als gevolg dat ik daar nu nog steeds pijn van heb. Maar het hielp en ik ben een deel van mijn woede kwijt. Ik heb me weer kunnen kalmeren en het gaat nu redelijk goed met me.
    Maar ik ben dit gewoon zat, ik wil gewoon weer alles kunnen voelen. Ik wil weer echt kunnen liefhebben. Dingen echt voelen en niet doen alsof. Ik ben het gewoon zat... Ik heb er geen zin meer in...


    Zo dat was het weer eens, sorry dat ik jullie tijd verspil

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 20:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Created schreef:
    Dat is echt zóo kutt.
    Sterkte..


    Firm believer of all that is magic

    Dan moet je zin maken, ja, het zit tegen, maar je moet je proberen uit die put te werken (:


    Olive

    justjeff8d schreef:
    tja er is niks aan te doen en als het niet lukt mss een psycholoog therapeut of psychiater? mss heb je een stoornis en zo niet hebben hun meestal wel wat antwoorden. heb zelf ook een personal coach die ervoor moet zorgen dat ik niet meer 24/7 depressief ben maarja dat helpt voor gene ruk.

    Hmmm, het zou voor mij niet eens werken. Ik laat die mensen toch niet in mijn leven, kunnen ze nog zo hun best doen. En wat voor een stoornis zou ik dan kunnen hebben -.-.

    Vossensnuit schreef:
    (...)
    Is goed haha. Soms, heel soms ben ik lief (:

    Ik weet het


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Is er een aanleiding voor, of weet je niet precies waarom je het zo voelt?
    Wat mij altijd helpt als ik me rot voel is afleiding zoeken... Iets leuks doen met vrienden, muziek luisteren, lezen en in het bos hangt ook altijd een bepaalde sfeer die mij rustig maakt.
    maar geef alsjeblieft niet op en hoe verschrikkelijk moeilijk het ook is, probeer toch gewoon vertrouwen te hebben in het leven (dat klonk heel dramatisch) maar jah
    (flower)


    You just made my day;D

    Authors schreef:
    Dan moet je zin maken, ja, het zit tegen, maar je moet je proberen uit die put te werken (:

    Ik doe zoveel mogelijk om eruit te komen, Ik ga naar vrienden, ik feest en ik luister muziek. Pen zoveel mogelijk weg, maar het lukt niet.

    CoconutChoco schreef:
    Is er een aanleiding voor, of weet je niet precies waarom je het zo voelt?
    Wat mij altijd helpt als ik me rot voel is afleiding zoeken... Iets leuks doen met vrienden, muziek luisteren, lezen en in het bos hangt ook altijd een bepaalde sfeer die mij rustig maakt.
    maar geef alsjeblieft niet op en hoe verschrikkelijk moeilijk het ook is, probeer toch gewoon vertrouwen te hebben in het leven (dat klonk heel dramatisch) maar jah
    (flower)

    Ja er zijn heel veel redenen voor, daardoor storte ik ook in...
    En ik geef niet op, dont worry. Die gedachte ken ik niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En het aller aller ergste is wel dat ik nu inzie dat sommige mensen niet echt om me geven.
    Want die zeggen dan dat ze er voor me zijn, nou dat zijn ze dus niet.
    Want ik praat niet uit mijzelf, je moet me vragen wat er is.
    Fijne vrienden...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    naja dat weet ik niet maar het zou kunnen dat je iets heb en tja als je ze niet in je leven laat kun je ook niet genezen worden dan blijft het ook zo dus kennelijk wil je het niet genoeg. maarja sterkte ermee.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Dat ken ik ook,
    Maar het duurt niet voor altijd,
    Het is misschien simpel gezegd maar:
    Na regen komt zonneschijn (:
    Succes en veel sterkte


    26 - 02 - '16

    RestlessSoul schreef:
    Er zijn zoveel redenen waarom ik zo ben, teveel redenen. Daarom zijn mijn emoties ook weg, omdat ik het niet meer aankon.


    hmm... ik zou zeggen, een voor een van je af schrijven, schreeuwen, slaan, idk, alles dat oplucht. Een voor een. je hebt alle tijd van de wereld. en het is makkelijker gezegd dan gedaan, ja, dat weet ik zelf. Maar ik weet ook dat je dit kan, Mitch. Ik ga altijd in je blijven geloven. (flower)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    MevrouwPuff schreef:
    Dat ken ik ook,
    Maar het duurt niet voor altijd,
    Het is misschien simpel gezegd maar:
    Na regen komt zonneschijn (:
    Succes en veel sterkte

    Geniale naam dat ten eerste.
    En ik weet dat die er is want ik was er heel even uit.
    Maar toen kwam er weer iets en werd ik terug gestampt


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Grizzly schreef:
    (...)

    hmm... ik zou zeggen, een voor een van je af schrijven, schreeuwen, slaan, idk, alles dat oplucht. Een voor een. je hebt alle tijd van de wereld. en het is makkelijker gezegd dan gedaan, ja, dat weet ik zelf. Maar ik weet ook dat je dit kan, Mitch. Ik ga altijd in je blijven geloven. (flower)

    Dat is heel lief van je. En ik heb de dingen allang weg geschreven, maar het zijn nu meer de dingen die opgekropt zijn en er ook uit willen. Ik verlies de controle over mijzelf


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Geen idee wat je kunt doen. Ik ken niemand die dit heeft. Ik hoop voor je dat het terug goed komt( klinkt zo erg,amai),maar ik bedoel dus 'ik hoop dat je je gevoel enal terugkrijgt'. Afleiding zoals ze zeggen kan helpen of anders eens een keer afzonderen zoals die wandeling die hier al is gezegd. Dat kan ook helpen denk ik.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Geniale naam dat ten eerste.
    En ik weet dat die er is want ik was er heel even uit.
    Maar toen kwam er weer iets en werd ik terug gestampt


    Er is altijd wel 1 iemand die van je houdt (:

    Soms moet je wegrennen, gewoon om te kijken wie er achter je aan komt. Soms moet je zachter praten, gewoon om te kijken wie er echt luistert. Soms moet je stoppen met vechten, gewoon om te kijken wie er echt aan jouw kant staat. Soms moet je de verkeerde keuze maken, gewoon om te kijken wie je helpt om de problemen op te lossen. Alleen dan weet je wie je echte vrienden zijn.

    Vraag me niet waar ik dat van heb, maar dat kwam gewoon in me op.
    En nogmaals,
    Veel succes. Je komt er wel uit. Als je het woord opgeven niet kent, dan kom je zeker uit. Blijf geloven in jezelf (:

    (Btw, thx voor de reactie op mijn username maar morgen ga ik hem veranderen (: )


    26 - 02 - '16

    MevrouwPuff schreef:
    (...)

    Er is altijd wel 1 iemand die van je houdt (:

    Soms moet je wegrennen, gewoon om te kijken wie er achter je aan komt. Soms moet je zachter praten, gewoon om te kijken wie er echt luistert. Soms moet je stoppen met vechten, gewoon om te kijken wie er echt aan jouw kant staat. Soms moet je de verkeerde keuze maken, gewoon om te kijken wie je helpt om de problemen op te lossen. Alleen dan weet je wie je echte vrienden zijn.

    Vraag me niet waar ik dat van heb, maar dat kwam gewoon in me op.
    En nogmaals,
    Veel succes. Je komt er wel uit. Als je het woord opgeven niet kent, dan kom je zeker uit. Blijf geloven in jezelf (:

    (Btw, thx voor de reactie op mijn username maar morgen ga ik hem veranderen (: )

    Dat komt op mijn Q profiel... En ik weet dat er een paar mensen zijn die echt van mij houden. Die alles laten vallen alleen om er voor mij te zijn en dat hebben ze al meerdere keren bewezen. Maar hun liefde nu niet voelen, maakt me kapot...
    En ik geloof in mezelf, hoe bang ik ook voor mezelf ben. Ik weet dat ik het kan


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Dat komt op mijn Q profiel... En ik weet dat er een paar mensen zijn die echt van mij houden. Die alles laten vallen alleen om er voor mij te zijn en dat hebben ze al meerdere keren bewezen. Maar hun liefde nu niet voelen, maakt me kapot...
    En ik geloof in mezelf, hoe bang ik ook voor mezelf ben. Ik weet dat ik het kan


    That's the spirit! Je komt er wel weer uit! Ik weet het zeker!
    Geloof in jezelf! Anyway, als er wat is ben ik altijd bereid om je te helpen. (Ook al ken ik je nog niet zo goed ofzo)

    Maareh,
    Je kan me altijd een berichtje sturen.
    Ik heb namelijk een psychische burn-out meegemaakt en ik snap compleet wat je doormaakt. Ik heb een tijdje in een zombieachtig moment gezeten. De enige emotie die ik kende was somberheid. Maar de gedachte die me scherp hield was, Na regen komt zonneschijn, Ik ben uit die rottige fase gekomen en naar een nieuwe school gegaan. En nu gaat alles wel redelijk goed. Ik hoop dat voor jou ook snel die zon mag gaan schijnen (:

    Veel succes,
    Ik weet dat je 't kunt.


    26 - 02 - '16