• Hoi.! Ik denk dat jullie dit spel allemaal wel kennen maar toch maak ik er 1. Voor als je het niet kent. Dit spel word een simpel verhaal. Het begint met de zin ; Er was eens.. En de volgende maakt die af met 1 zin en zo gaat het verder totdat ie eindigt bij en ze leffden nog lang en gelukkig.! Snappen jullie het?

    Try it! <3


    The perfect man is gay...

    dat met een afschuwelijk geluid alsof zijn ingewanden aan het ontbinden waren, op zijn hoofd krabde en met uitpuilende ogen uitriep:


    Wat een zin xD


    Did you know it, L, that shinigami only eat apples?

    dat met een afschuwelijk geluid alsof zijn ingewanden aan het ontbinden waren, op zijn hoofd krabde en met uitpuilende ogen uitriep:


    Wat een zin xD


    Past totaal niet bij een theelepeltje, ik was nogal suf xD


    Did you know it, L, that shinigami only eat apples?

    Ik ga je opeten ! En ik kom van mars!(zei dat theelepeltje). Tom begon te gillen als een meisje en probeerde om de theelepel weg te doen door...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    een tregter
    ( nogal droog kon nix anders bedenken)

    maar de trechter verdween opeens

    Een badeend zag op drijven.

    Ze loopte dan maar door en kwam een oud mannetje tegen (hehe x'D)

    ze vond dat mannetje verdacht veel op plop lijken tot ze verdacht genoeg een beetje verder een reuzen paddestoel zag ...

    Ze ging naar de paddestoel en ging naar binnen ze zag daar kwebbel staan Kwebbel: hallo in plop zijn paddestoel je viel flauw doordat...

    Klus je met een hamer sloeg. Lui word wakker. Luierdeluierderdlui of zoe iets:P.

    Lui nam een koekje uit de koekjesdoos die hij van Kwebbel als geschenk had gekregen doordat..


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    hij voor het eerst een minuut niet stoned was. Plop kwam binnen lopen met een..


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Zak. Kwebbel vroeg aan Hem wat erin zat. Daarop antwoorde plop:...


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Een koekje. Want die vind ik heerlijk! Kwebbel deed

    een karateslag waardoor Plop op de grond viel en de zak


    The best revenge is massive success

    viel open waarop lui zuchten: ''Van open zakken goh ik word daar toch zo moe van ik kijk niet meer ik ga slapen!'' Toen

    ging Kwebbel even weg om wafels te kopen maar in de supermarkt


    I am an idiot, I move.