• Ik wordt nu dus egt gek van mijn ex. Ik had laatst een heftige ruzie via sms:S, en laatst had ik niks te doen. Dus ik sms hem.. hoi hoe gaat het.. en toen begon hij weer vaag te doen terwijl ik het alleen maar lief bedoelde. En nu vanmorge om negen uur smste hij mij dit : Lekker ding.. ik had egt zo iets van, wat ben jij voor iemand.. en ik wordt van dit soort dingen heel erg onzeker.

    Ik heb een tijdje geleden ook een heel topic hier over geschreven en ik weet dat het dom klinkt.. maar alles wat hij mij heeft aan gedaan, ik hou nog steeds ergens diep in mijn hart van hem.. en ik zeg ook tegen mij zelf dat hij het niet waard is.. doordat hij zo doet.. maar toch,,

    nu net heb ik hem een sms terug gestuurd met daarin : Wat wil je nou? Wil je soms dat ik boos wordt? Ik begrijp jou niet.

    en ik wordt er egt knetter gek van..

    nou hier was dan mijn zeik bericht (A)


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    beetje vaag. :\
    ik hoop dat hij daar snel mee ophoudt..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik weet het, ik had het gelezen, ook van hem. Luister meid, ik zit in zo eenzelfde situatie. Ik heb alleen een nieuw vriendje. Maar luister, diep vanbinnen houd ik ook nog steeds ontzettend veel van mijn ex. Maar je moet je bedenken wat hij jou heeft aangedaan. Hij zal het vast niet zo bedoeld hebben, maar zo iemand kun je niet vertrouwen. Hij doet je er pijn mee. Hij houd vast wel van je, maar wil je écht zo iemand, die je zoveel pijn doet, al bedoelt hij het niet zo? Denk erover na meid, ik had ook bijna de verkeerde beslissing gemaakt.


    Life is hard and then we die

    pukkelxding

    bedankt voor je reactie.. het zal me egt wel helpen denk ik.

    ik heb met hem gehad.. en toen maakte hij het uit.. later had ik weer met hem.. en toen maakte ik het uit omdat ik nix meer voor hem begon te voelen.. maar goed..


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    @ Pukkelding: Fucking Amen. En ja, I've been through this shit as well (half jaar geleden een topic over geopend)
    Ik wil nog even zeggen dat ik geen voorstander ben van ruzies, en met name dit soort gevoelige dingen uitvechten via sms. Als je die persoon werkelijk wat goed duidelijk wil maken zou ik gaan voor face to face contact.


    No growth of the heart is ever a waste

    @Aurelia
    daar sluit ik mij ook bij aan. mijn ex maakte het ook uit via sms. daar heb ik tot op de dag van vandaag nog moeite mee, ook omdat de ruzies via msn gingen. in ieder geval heb ik dat hoofdstuk afgesloten.


    Life is hard and then we die

    hij heeft het ook uitgemaakt via sms..
    en later ik ook.. maar dat kwam omdat hij mij ontliep.. en toen begon hij te zeuren van,, en wanneer ga je het nou uitmaken?? en toen werd ik pissig..


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Maak een keuze: Ga je voor hem of niet?

    Zo ja, then things will turn back to how they were.

    Zo niet, vertel hem dan dat je geen interesse in hem hebt dus dat jullie gewoon vrienden kunnen blijven of elkaar met rust laten.

    Ik weet niet of jullie die ruzie over msn hebben uitgepraat, maar als dat niet het geval is was het wel een fout van jou door hem te smsen.

    Sowieso als je geen relatie meer met hem aan wil gaan is er geen reden om hem te smsen tenzij het belangrijk is. (vind ik)


    Het moraal van het verhaal is; maak een keuze en zet die jongen op zijn plek.
    Bedenk wel; Jouw keuze heeft ook invloed op jouw gedrag. Als je je gedrag niet aan kan passen aan je eigen keuze, heeft het natuurlijk geen zin.


    En ik denk niet dat die liefde voor hem ergens diep in je hart genoeg is om nog een keer een relatie te beginnen.