• Oké, zoals sommige mensen al hebben gezien is er meningsverschil, tussen bepaalde mensen geweest. Zoals onder andere Ik en RapLove.

    Maar mensen moeten er gelijk weer een drama van Maken.
    Er was een idéé, ik vond het heel leuk. Alleen ik vond het oneerlijk tegenover anderen, die het meegemaakt hadden op Q.

    Dus iedereen, begrijp: Ik, NAZIPUNK, Fragile en ILoveLiam verpesten de sfeer niet, misschien een beetje (Ik spreek dit zinnetje niet voor alle 4en) maar we bedoelen het goed en spreken alleen onze mening uit. Vat het a.u.b niet verkeerd op dan


    Firm believer of all that is magic

    Oke, dan zal dit 't wel duidelijk maken :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Tja ach, mensen hebben niet door dat je via een scherm iets anders kan opvatten. Je moet je reactie en gedrag op internet soms aanpassen zodat je geen ruzies krijgt anders kom je anders over.

    Ik ben voor niemand.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik krijg nooit wat van die 'ruzies' mee? :']


    Caution first, always.

    Ik snap niet wat er zo 'verpestend' is aan jullie reacties dan? Ik vind het persoonlijk ook geen goed idee. Gewoon 'gefeliciteerd' of zo is toch ook ruim voldoende?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Jullie maken er zelf een probleem van heb ik 't idee. :')


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Ik wil niet veel zeggen maar jij bent nogal een mee-lopertje in dat topic hahaha. En dit topic is niet nodig (krul)


    -

    Ik snap het niet?


    Life is hard and then we die

    Goh, ik had daar iets van gelezen, da's waar ook

    MrsBillieJoe schreef:
    Goh, ik had daar iets van gelezen, da's waar ook


    Was net hetzelevde aan het denken


    All I wanna do is lose control

    Stelletje dramallama's.


    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 21:14 ]


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Hm, ik vind niet dat dit topic het duidelijker maakt?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb de topics even gelezen en ik vind dat jullie je mening mogen zeggen, maar doe dat dan op een vriendelijke manier. Zij wou iemand steunen, dat heeft toch niets met de rest te maken?
    En als jullie het oneerlijk vinden, stuur dan zelf een kaartje naar de anderen en maar laat deze mensen toch gewoon doen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik snap niet wat wij hier dan mee te maken hebben. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik maakte geen ruzie? D:
    Deelde alleen popcorn uit. :9~

    Fragile schreef:
    Ik maakte geen ruzie? D:
    Deelde alleen popcorn uit. :9~

    Nu krijg ik honger!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right