• Ik wist dat het al een tijdje was, maar nog nooit in verdiept:

    Toneelgroepen, muziekverenigingen, bibliotheken en andere cultuur/kunst groepen krijgen geen subsidie meer!
    Ik vind dit serieus niet kunnen! Hierdoor kunnen al die verenigingen niet meer bestaan en raken allemaal failliet. Mensen die de droom hebben om toneelster te worden kunnen geen vooropleiding doen, etc.
    Kunnen wij hier allemaal er wat tegen doen? Wie vind het wel een goede wet? Lijd iemand er ook onder?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik vrees dat ze, zolang jij geen oplossing biedt hoe ze aan dat geld komen of de mensen kan overtuigen om meer belastingen te betalen, er niet veel zal helpen. =/
    Sorry =/.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik zelf lijd er niet onder, maar ik vind het wel verschrikkelijk!
    De regering moet eens gaan bezuinigen op hun eigen salaris!

    GrasSprietje schreef:
    Ik zelf lijd er niet onder, maar ik vind het wel verschrikkelijk!
    De regering moet eens gaan bezuinigen op hun eigen salaris!

    Dat zouden ze inderdaad moeten doen, maar dat zullen ze nooit doen :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Ik vrees dat ze, zolang jij geen oplossing biedt hoe ze aan dat geld komen of de mensen kan overtuigen om meer belastingen te betalen, er niet veel zal helpen. =/
    Sorry =/.

    Maar ze gaan wel 2 miljoen uitgeven aan stomme wegen. (cat)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik vind het verschrikkelijk, maar het is heel hard nodig om te bezuinigen. Overal wordt op bezuinigd dus ook op de cultuur.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    De middelbare school waar ik op zit is oorspronkelijk van een theateropleiding, en nu bestaat de kans dat we geen subsidie meer krijgen en dus de school én theateropleiding failliet gaan.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Dat zouden ze inderdaad moeten doen, maar dat zullen ze nooit doen :'D

    De Nederlandse regering is gewoon egoïstisch.

    Ik weet 't. Studeer nu muziek management dus ik ga er nog last van krijgen ook.


    Gradually, then suddenly..

    Oh, dat wist ik al wel. Mijn muziekschool is 2 jaar geleden opgezegd. Het is niet vernield ofzo, maar wel geprivatiseerd ofzo. De gemeente betaald niet meer en alle muziekleraren enzo moeten het gebouw en al die dingen betalen.
    Gelukkig heb ik daar geen les maar bij mijn lerares thuis.

    Maar ik vind het behoorlijk zonde, want ze kunnen wel allemaal dingen doen aan voetpaden die eigenlijk gewoon prima begaanbaar waren.. smh


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik vind het niet zo'n slechte wet, om eerlijk te zijn. We kunnen het geld beter gebruiken voor bijvoorbeeld écht onderwijs. Ook is het zo dat echte bedrijven ook zonder subsidie open moeten kunnen blijven, dit moeten dansscholen enzo dan ook wel kunnen.
    Jammer voor jullie, maar ik vind het een goede regel.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Er is een actie op Twitter, iedereen die er tegen is kan een kruisje op zijn Twitterfoto laten zetten en zo tellen ze telkens als iemand dat heeft gedaan als een soort petitie. Al weet ik niet of dat nou echt gaat helpen..


    “Love is a contradiction.”

    Die bezuinigingen kloppen van geen kant! Er wordt bezuinigd op dingen waar je niét op moet bezuinigen en er wordt extra geld uitgegeven aan wapens, wegenaanleg, van die gevechtsvliegtuigen? Dude, dit klopt voor geen meter. ;x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Die bezuinigingen kloppen van geen kant! Er wordt bezuinigd op dingen waar je niét op moet bezuinigen en er wordt extra geld uitgegeven aan wapens, wegenaanleg, van die gevechtsvliegtuigen? Dude, dit klopt voor geen meter. ;x


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Soundeffect schreef:
    Die bezuinigingen kloppen van geen kant! Er wordt bezuinigd op dingen waar je niét op moet bezuinigen en er wordt extra geld uitgegeven aan wapens, wegenaanleg, van die gevechtsvliegtuigen? Dude, dit klopt voor geen meter. ;x

    Wat jij wil, joh. Raken we straks in een oorlog ofzo en dan zit jij daar met je muziekscholen. Onderschat het belang van defensie niet, en trouwens, ook daar wordt in bezuinigd hoor. Dus ik weet niet waar jij dit vandaan hebt, maar ook dit is slechts een vertekende waarheid.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 19:02 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Soundeffect schreef:
    Die bezuinigingen kloppen van geen kant! Er wordt bezuinigd op dingen waar je niét op moet bezuinigen en er wordt extra geld uitgegeven aan wapens, wegenaanleg, van die gevechtsvliegtuigen? Dude, dit klopt voor geen meter. ;x

    Wegenaanleg is wel belangrijk hoor. De rest gewoon niet :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay