• Ik denk daar de laaste tijd echt veel aan.

    Een mooie rode jurk en een magiche omgeving.
    Het word de mooiste dag in mijn leven en ik word omgegeven door almijn beminden and etc etc.

    Ik vind trouwen trouwens een serieus iets. Wat je maar 1 keer doet met de gene waar je je hart aan wilt geven...

    Hoe denk jij over trouwen?

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 20:59 ]

    Ik denk dat als ik ga trouwen ik geen vrijgezellenfeest wil en dat mijn man die ook niet krijgt, aangezien ik allebei de hangover delen gezien heb.


    Ik ben gemeen xoxo

    Daar denk ik niet aan ik ben pas 13.


    You're beautiful.

    Beleza schreef:
    Ik denk dat als ik ga trouwen ik geen vrijgezellenfeest wil en dat mijn man die ook niet krijgt, aangezien ik allebei de hangover delen gezien heb.


    -plat-

    Ik ga met je mee

    Beleza schreef:
    Ik denk dat als ik ga trouwen ik geen vrijgezellenfeest wil en dat mijn man die ook niet krijgt, aangezien ik allebei de hangover delen gezien heb.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik denk dat ik nooit ga trouwen...


    Your make-up is terrible

    Trouwen in een enorme mooie witte bruidsjurk met zo'n hoepelding eronder. En natuurlijk even een rijke vent scoren :Y)


    Not all those who wander are lost.

    mijn beste vriendin hebben alles al gepland hehe, ik trouw het eerst van ons twee, en zij krijgt het eerst kinderen (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Kangaroo schreef:
    Daar denk ik niet aan ik ben pas 13.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik weet al perfect hoe ik wil gaan trouwen! Haha =D
    Een wit kleed, lange sleep, bustier, oldtimers, een hele mooie locatie aan een meer,... Haha


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Assassin schreef:
    Ik denk dat ik nooit ga trouwen...


    Out of dreams.

    Ik vind het bullsh*t.
    Sorry, maar ik vind het gewoon onzin. Uiteindelijk gaan wat, één op de twee, één op de drie stellen weer uit elkaar. Het kost meestal veel geld, tijd, en je gaat er enorm van stressen.

    Mij niet gezien.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Commercieel gedoe(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ga niet trouwen, dus niets om over te fantaseren.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind trouwen op zich heel mooi & lief, maar ik denk niet dat ik het doe. Dat is gewoon niets voor mij. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vind trouwen niet nodig om te bewijzen dat je van elkaar houdt, en al dat gedoe moet er van mij zeker niet bij als ik het wel zou doen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.