• Ik denk daar de laaste tijd echt veel aan.

    Een mooie rode jurk en een magiche omgeving.
    Het word de mooiste dag in mijn leven en ik word omgegeven door almijn beminden and etc etc.

    Ik vind trouwen trouwens een serieus iets. Wat je maar 1 keer doet met de gene waar je je hart aan wilt geven...

    Hoe denk jij over trouwen?

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 20:59 ]

    Nog niet echt aan gedacht, ik weet alleen dat ik voor mijn 30e kinderen wil hebben, omdat ik geen oude moeder wil zijn.


    Alleen maar tranen van geluk

    Assassin schreef:
    Ik denk dat ik nooit ga trouwen...

    Was jij niet verloofd?
    Of vergis ik mij nu...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik trouw alleen als ik het gevoel heb dat ik écht de ware heb gevonden (:
    En dan in een witte jurk met een zilveren lint, maar niet een te groot feest. Een gezellig feest <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    mijn bruidloft is privé (cat)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Toetanchamon schreef:
    (...)
    Was jij niet verloofd?
    Of vergis ik mij nu...




    Yeah, how dreams can be crushed...


    Your make-up is terrible

    Ik wil niet trouwen =)


    Stop wishing, Start doing..

    Als ik het gevoel heb dat ik met die persoon mijn leven kan delen, dan.. zou ik wel willen trouwen ja :)


    Life is hard and then we die

    Hmm ik weet eigenlijk niet of ik ga trouwen. Ik zie nog wel, alleen als ik er heeel erg zeker van ben. Want het heeft wel iets. dus ik weet niet. En kinderen weet ik trouwens ook nog niet zeker, het lijkt me wel leuk. Maar dan heb je helemaal geen vrijheid meer.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ghehe mooie jurk, leuke rijke vent & de perfecte locatie, geen idee waar dat is en wat dat is want dat veranderd iedere seconde bij mij(:

    maar laten we eerst maar even die perfecte soulmate vinden en dan trouwen(:


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Als ik ga trouwen,wil ik dat het speciaal word,maar het moet niet te moeilijk zijn. Je heb van die mensen die een reuze feest geven,dat is echt niets voor mij,ik wil iets klein ergens in de natuur. Of van die mensen die jaren verlooft zijn,dat wil ik al helemaal niet. Als ik ten huwelijk word gevraagd of als ik zelf vraag dan wil ik binnen een paar maanden trouwen,het liefst de maand er na. Dat vind ik pas romantisch.
    Ik hou niet van al die poespas. Maar er is één ding dar ik zeker wil, iets roods. Rode bloemen,rode versieringen maakt niet uit maat ik moet iets rood op mijn huwelijk.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 21:22 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik wil later heel graag trouwen :D Met degene van wie ik hou en mijn hele leven bij wil zijn. ;) Ik wil gewoon een witte trouwjurk, met een mooie omgeving *strand, bos, park* En met wat vrienden en familie, de mensne om wie ik geef. Trouwen lijkt me echt heel mooi en het is iets dat me aan diegene met wie ik trouw bindt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik wil eerst maar eens de jongen van mijn dromen veroveren.. aan trouwen denk ik nog lang niet.


    ars moriendi

    Trouwen is nou iets waarvan ik denk; nee, dat hoeft niet..
    Ik hoef niet te bewijzen dat ik van mijn man (later ;p) houd door ja te zeggen en allemaal geld uit te geven aan een dure jurk die ik één dag draag etc.

    Het kost zoveel geld, dat je beter ergens anders aan kan besteden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zeg je nou: Als je uit de puberteit kruipt, wil je toch echt een mooie witte jurk en een traditionele witte bruiloft, b'lieve me.

    Ik ben jong, ongehuwd, en studerende. Nu trouwen is funest voor mijn carrière.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik wil wel trouwen, maar pas als ik het zeker weet en zo. En hij moet sprookjes achtig worden haha.


    live the life you love