• hoi ik ben stephen 14 jaar,
    ik heb een vraagje hoe weetje of je homo bent, en is dat erg????
    ik ben geen homo maar veel mensen vragen het mij wel, dus wou ik het even zeker weten

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 22:12 ]


    You're amazing the way you are, never give up!

    Je weet dat je homo bent als je je aangetrokken voelt tot jongens, en niet tot meisjes. En het is totaal niet erg als je dat bent. Ik vind het zelfs cool. (:

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 21:45 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Als je gevoelens hebt voor een jongen? Hm, tuurlijk is het niet erg (: De vraag is alleen of iedereen in je omgeving het accepteert.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Tsja, dat is niet zo moeilijk. Als jij totaal niks voelt bij meisjes maar je jezelf wel aangetrokken kan voelen tot jongens/mannelijke celebs.


    ars moriendi

    Claw schreef:
    Je weet dat je homo bent als je je aangetrokken voelt tot jongens, en niet tot meisjes. En het is totaal niet erg als je dat bent. Ik vind het zelfs cool. (:


    Firm believer of all that is magic

    Claw schreef:
    Je weet dat je homo bent als je je aangetrokken voelt tot jongens, en niet tot meisjes. En het is totaal niet erg als je dat bent. Ik vind het zelfs cool. (:


    Felix

    Je weet of je homo bent als je alleen op jongens verlieft word,je weet dat je hetero bent als je alleen op meisjes verliefd word en je weet dat je bi bent als je op beide bent(hoewel ik denk dat iedereen gewoon stiekem bi is maar ok)

    Waarom zou het erg zijn,het is wie je bent. Het is het zelfde al hetero of bi zijn. Het is volgens de oude Grieken juist de mooiste vorm van liefde. Nee het is niet erg,het is normaal.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wat zij zeggen... Als jij verliefd word op een jongen.
    Mensen accepteren dat hoor, het is niet raar.
    Ik heb toch minstens 3 vrienden die homo's zijn, maar dat kunnen er meer worden.


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Je bent homo als je verliefd wordt op jongens en niet op meisjes. Maar who cares op wie valt :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Is dit serieus een vraag? (krul)


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    Is dit serieus een vraag? (krul)

    nee dit is een domme vraag van iemand die zich dat afvraagt, wieweet ben ik wel homo of Bi, ik weet het zelf niet eens, ik heb een vriendinnetje


    You're amazing the way you are, never give up!

    Jedi schreef:
    Als je gevoelens hebt voor een jongen? Hm, tuurlijk is het niet erg (: De vraag is alleen of iedereen in je omgeving het accepteert.


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    stephen schreef:
    (...)
    nee dit is een domme vraag van iemand die zich dat afvraagt, wieweet ben ik wel homo of Bi, ik weet het zelf niet eens, ik heb een vriendinnetje

    Sorry hoor, maar ik vind het apart dat WIJ moeten bedenken of jij homo bent of niet. Niemand hier kent jou, dus hoe moeten wij het weten? Jij kent jezelf het beste, dus ja.
    (je weet trouwens toch wel wat homo is, aangezien je een vriendin hebt. Of voel je niets voor haar?)


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    (...)
    Sorry hoor, maar ik vind het apart dat WIJ moeten bedenken of jij homo bent of niet. Niemand hier kent jou, dus hoe moeten wij het weten? Jij kent jezelf het beste, dus ja.
    (je weet trouwens toch wel wat homo is, aangezien je een vriendin hebt. Of voel je niets voor haar?)

    Hij vraagt dat niet. Hij vraagt wanneer je dat bent, wat je voelt enz. (:


    We accept the love we think we deserve.

    Claw schreef:
    (...)
    Hij vraagt dat niet. Hij vraagt wanneer je dat bent, wat je voelt enz. (:

    Ja, maar ik neem aan dat hij dat niet vraagt als hij zich niet aangesproken voelt als mensen hem uitmaken voor homo.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 22:04 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Claw schreef:
    Je weet dat je homo bent als je je aangetrokken voelt tot jongens, en niet tot meisjes. En het is totaal niet erg als je dat bent. Ik vind het zelfs cool. (:


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.