• hoi ik ben stephen 14 jaar,
    ik heb een vraagje hoe weetje of je homo bent, en is dat erg????
    ik ben geen homo maar veel mensen vragen het mij wel, dus wou ik het even zeker weten

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 22:12 ]


    You're amazing the way you are, never give up!

    Beleza schreef:
    (...)
    Ja, maar ik neem aan dat hij dat niet vraagt als hij zich niet aangesproken voelt als mensen hem uitmaken voor homo.


    Sorry hoor, maar ik vind je best vaag reageren.

    Ofcourse voel je je aangesproken, je staat bij Jongens. Dit hoeft niet te betekenen dat hij Homo is, dan is hij het en wat dan?
    Heb je er wat dan?
    Kom op maak er geen drama van.


    Firm believer of all that is magic

    Beleza schreef:
    (...)
    Ja, maar ik neem aan dat hij dat niet vraagt als hij zich niet aangesproken voelt als mensen hem uitmaken voor homo.


    kom op zeg is stel gewoon een normale vraag en jij maakt er meteen een drama van


    You're amazing the way you are, never give up!

    Jezus christus, jullie maken zelf een drama van mijn reactie. Doe eens even normaal man, ga lekker tegen iemand anders lopen te bitchen want ik heb hier totaal geen zin in.
    Al ben je homo, alsof dat IEMAND wat kan schelen. Homo's zijn ook mensen, dus wat maakt het nou weer uit.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ja, van homo zijn ga je dood. Ik zou het dus maar niet zijn.
    JK.
    Be gay if you want to!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ja hoor, 1 groot drama hier door 1 iemand pfff

    OT: dat weet je als je op jongens valt en niet op meisjes
    en wrm zou dat erg zijn ?? ik vind homo's juist cool :)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 22:52 ]

    Zoals iedereen hier al zegt; je bent homo als je op jongens valt, en niet op meisjes. Hoewel ik me kan voorstellen dat het soms moeilijk kan zijn, je geaardheid te vinden.

    En nee, natuurlijk is homo zijn niet erg! Ja, sommige mensen accepteren het niet, of vinden het raar, maar [mocht je homo zijn] daar moet je je niks van aantrekken. Ik vind homo's juist cool (: En ik heb zelf een vriend die homo is :3


    Inspiration can hit you any time

    Heey mensen, we blijven wel leuk en aardig doen tegen elkaar he? Stephen moet gewoon deze vraag kunnen stellen op Q (:

    Dat voel je bij jezelf. Ik heb eens een homo stel geïnterviewd voor PWS, en heb ze zo ongeveer dezelfde vraag gesteld. Zij antwoordden dat ze dat al vanaf jongs af aan wisten. Dus voor mij is het redelijk vanzelfsprekend dat ik op jongens val, en voor hen dus ook.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als je het bent, weet je het.
    (dat is mijn ervaring, en die van mijn vrienden)


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Natuurlijk is dat niet erg! En ik denk ook niet dat je van de ene op de andere dag homo wordt, meestal word je zo geboren - alleen ontdek je dat misschien pas in je pubertijd of misschien wel nog later, zelfs al had je al enkele vriendinnetjes. (;

    Ik vind homo's fantastisch. Chris Colfer is homo en hij is een fantastisch persoon. Hij is geweldig in alles wat hij doet en ik heb enorm veel respect voor hem. <3

    stephen schreef:
    hoi ik ben stephen 14 jaar,
    ik heb een vraagje hoe weetje of je homo bent, en is dat erg????
    ik ben geen homo maar veel mensen vragen het mij wel, dus wou ik het even zeker weten

    Jedi schreef:
    Als je gevoelens hebt voor een jongen? Hm, tuurlijk is het niet erg (: De vraag is alleen of iedereen in je omgeving het accepteert.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Claw schreef:
    Je weet dat je homo bent als je je aangetrokken voelt tot jongens, en niet tot meisjes. En het is totaal niet erg als je dat bent. Ik vind het zelfs cool. (:

    Soundeffect schreef:
    Je bent homo als je verliefd wordt op jongens en niet op meisjes. Maar who cares op wie valt :')


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Jedi schreef:
    Als je gevoelens hebt voor een jongen? Hm, tuurlijk is het niet erg (: De vraag is alleen of iedereen in je omgeving het accepteert.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse