• Er kwam een enorme spin uit het doucheputje gekropen terwijl ik onder de douche stond.

    Edit 6 juli: Wat hebben spinnen met mijn badkamer? Net kwam er een uit de wasmand :|

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 22:50 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oh my gawd. Daar hadden ik en een vriendin het gisteren nog over :| Dat dat vast niet zou gebeuren..(no_chears)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    3AM schreef:
    Er kwam een enorme spin uit het doucheputje gekropen terwijl ik onder de douche stond.

    Ja tuurlijk! Echt serieus??? :|


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Ieuw. Mijn nachtmerrie is nogsteeds aan het uitkomen, al een maand lang.


    Your make-up is terrible

    Kvd707 schreef:
    (...)
    Ja tuurlijk! Echt serieus??? :|

    Ik ben hartstikke serieus. De mensen die mij hier een beetje kennen weten dat ik als de dood ben voor spinnen. Dus hier zou ik echt geen grappen over maken.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    3AM schreef:
    (...)
    Ik ben hartstikke serieus. De mensen die mij hier een beetje kennen weten dat ik als de dood ben voor spinnen. Dus hier zou ik echt geen grappen over maken.

    Zo WTF he, dan zou ik gelijk een hartaanval krijgen man!


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Assassin schreef:
    Ieuw. Mijn nachtmerrie is nogsteeds aan het uitkomen, al een maand lang.

    Wat is je nachtmerrie dan?


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Kvd707 schreef:
    (...)
    Zo WTF he, dan zou ik gelijk een hartaanval krijgen man!

    Dat kreeg ik dus ook.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    3AM schreef:
    (...)
    Dat kreeg ik dus ook.

    Waarom lig je dan niet in het ziekenhuis (krul)