• Er kwam een enorme spin uit het doucheputje gekropen terwijl ik onder de douche stond.

    Edit 6 juli: Wat hebben spinnen met mijn badkamer? Net kwam er een uit de wasmand :|

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 22:50 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oh my gawd. Daar hadden ik en een vriendin het gisteren nog over :| Dat dat vast niet zou gebeuren..(no_chears)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    3AM schreef:
    Er kwam een enorme spin uit het doucheputje gekropen terwijl ik onder de douche stond.

    Ja tuurlijk! Echt serieus??? :|


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Ieuw. Mijn nachtmerrie is nogsteeds aan het uitkomen, al een maand lang.


    Your make-up is terrible

    Kvd707 schreef:
    (...)
    Ja tuurlijk! Echt serieus??? :|

    Ik ben hartstikke serieus. De mensen die mij hier een beetje kennen weten dat ik als de dood ben voor spinnen. Dus hier zou ik echt geen grappen over maken.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    3AM schreef:
    (...)
    Ik ben hartstikke serieus. De mensen die mij hier een beetje kennen weten dat ik als de dood ben voor spinnen. Dus hier zou ik echt geen grappen over maken.

    Zo WTF he, dan zou ik gelijk een hartaanval krijgen man!


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Assassin schreef:
    Ieuw. Mijn nachtmerrie is nogsteeds aan het uitkomen, al een maand lang.

    Wat is je nachtmerrie dan?


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Kvd707 schreef:
    (...)
    Zo WTF he, dan zou ik gelijk een hartaanval krijgen man!

    Dat kreeg ik dus ook.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    3AM schreef:
    (...)
    Dat kreeg ik dus ook.

    Waarom lig je dan niet in het ziekenhuis (krul)


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Oh mijn *!
    Zitten daar spinnen?!

    Nou, wij hebben hele kleine gaatjes in het putje, zodat niet alle haren er in gaan, en het verstopt. Dus ik denk niet dat er een spin uit kan komen. Hoop ik.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Oh God, nu durf ik niet meer te douchen --'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik had laatst dat ik stond te douchen en ineens hing er een spin naast mijn hoofd o.O' En toen had ik net mijn haren in vol shampoo zitten. Heb ik uiteindelijk maar een fles naar hem toe gegooid en toen viel hij in het water en toen viel de fles op hem....


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Kvd707 schreef:
    (...)
    Waarom lig je dan niet in het ziekenhuis (krul)

    Omdat het maar een halve hartverzakking was :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    HAHA LOLZ
    ik had m allang laten verzuipen met dat sproeier ding.

    Toen ik een keer aan het douchen was viel er een sprinkhaan op mn face :l ik heb dat beest neergesmeten en ook laten verzuipen. Hoe de fack komt dat beest op het plafon?!

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 10:45 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    JustHateLove schreef:
    Ik had laatst dat ik stond te douchen en ineens hing er een spin naast mijn hoofd o.O' En toen had ik net mijn haren in vol shampoo zitten. Heb ik uiteindelijk maar een fles naar hem toe gegooid en toen viel hij in het water en toen viel de fles op hem....

    Oh mijn God, waar hing ie dan? Aan de douchekop ofzo?


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Kvd707 schreef:
    (...)
    Ja tuurlijk! Echt serieus??? :|


    Denk je nou echt dat ze daarover liegt.

    Ik zou die spin verdrinken.


    Some things are changing too much.