• Voor school moeten we bij een film project opdrachten maken en hem zo creatief mogelijk uitvoeren. Dus ik dacht, laat ik een trailer/boodschap ding maken, maar ik kan niet echt muziek ervoor vinden.
    Dus heeft iemand zielige muziek die, lichtelijk past bij "the boy in the striped pyjammas"

    Danke bitte :3


    They fell in love, didn't they?

    Ik ken "The boy in the striped pyjammas" niet, dus weet ik ook niet wat voor muziek daarvoor zou passen. Ik neem aan dat het een boek of een film is, maar waar hij gaat hij dan over? (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan


    Deze maybe?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Two Steps From Hell maakt trailermuziek c: Zonder tekst, epic, verdrietig, vrolijk, whatever you like.
    Deze kan ergens wel bij The Boy in The Striped Pyjamas passen vanwege zijn vrolijke onschuld. Ik vind dat het Bruno's nieuwsgierigheid ergens wel goed uitbeeldt.

    Afijn, je moet maar eens tussen de tracks zoeken c; Er zit veel verschil in.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 15:05 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Square schreef:
    Ik ken "The boy in the striped pyjammas" niet, dus weet ik ook niet wat voor muziek daarvoor zou passen. Ik neem aan dat het een boek of een film is, maar waar hij gaat hij dan over? (:

    Over een acht jarige jongen bruno, het speelt zich af in de tijd van de 2e wereld oorlog. en zijn familie moest verhuizen omdat zijn vader weg moest uit de stad en werken bij zo'n concentratiekamp. oke nvm, te lang om uit te leggen.


    They fell in love, didn't they?

    De soundtrack van die jongen met die streepjes pyjama?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.