• AL BEGONNEN!!!!!!!!!!!

    Hoii, Ik had een heel leuk iedee voor een nieuwe Sirie,,

    Het gaat over een meisje met Anorexia. Ze zit al in een kliniek. Aleen heeft het daar niet makkelijk, Ze is net nieuw en staat er helemaal aleen voor.
    De rest verklap ik nog niet.
    Maar ik heb wel mensen nodig die er in willen Spelen,, Dus alsjeblief ?! Will iemand meedoen? [a]

    Hoofdrol=Meisje met anorexia. ZIj krijgt een realatsie Krijgt met Tom = [BEZET] Chantou
    Vriendin Bill= [BEZET] Nickaaii
    Vriendin Georg= [BEZET] thlover20
    Vriendin Gustav+Mail Vriendin hoofdrolspeler= [BEZT] GUSTAVSTEDDY
    Nu Nog Vriendin van Tom(Todat de hoofdrol en diegene wat krijgen) = [BEZET] JOYCESTAR&&Flo, (Lopen elkaar in de weg.)
    BF Hoofdrol speler= [Nog Vrij]
    Meisje 1 van kliniek= [Nog Vrij]
    Meisje 2 van kliniek= [Nog Vrij]
    Meisje 3 van kliniek= [Nog Vrij]
    Meisje 4 van kliniek= [Nog Vrij]
    Meisje 5 van kliniek= [Nog Vrij]
    Meisje 6 van kliniek= [Nog Vrij]
    Meisje 7 van kliniek= [Nog Vrij]
    Meisje 8 van kliniek= [Nog Vrij]
    Bitch 1= [NOg Vrij]
    Bitch 2= [NOg Vrij]
    Bitch 3= [Nog Vrij]

    Ik heb dus 15 mensjes nodig !!!!
    er zitten wel al standaart mensen in zoals Begelijder van Kliniek en ouders enzo...

    Dit heb ik van je nodig:
    Rol:
    Je naam:
    Je leeftijd:
    Karakter:
    Tekstje:
    Foto:
    Hoezo ik jou zou moeten kiezen:

    ik hoop dat jullie mee willen doen !!

    OKe,, echt niemant will meer, dus ik ga maar eens beginnen,, als je altijd nog mee wil done,, kan het wel ofzo.. dnek ik


    Dunno ><

    Rol:
    Hoofdrol=Meisje met anorexia. Zij krijgt een relatie met TOM
    Je naam:
    Chantou
    Je leeftijd:
    17
    Karakter:
    Lief,Koppig,Eigenwijs,Onzeker
    Tekstje:
    HOi,
    Ik ben duss Chantou, 17 jaar nu.
    Veel mensen seggen dat ik niet veel ouder ga worden als ik so doorga..
    Ik zit nu in een kliniek ,en egt makkelijk heb ik het er neit mee... Se seggen dat dese kliniek alles beter maakt ,het oplost, Maar soals het nu is geloof ik er niet veel van..
    Waarom ik in die kliniek sit?
    Ik heb Anorexia
    Het begon een paar jaar geleden, Toen mn bf sei dat se me steeds dikker begon te vinden, Se had gelijk,
    Ik wilde niet anders sijn ,Niet lelijker ..
    Ik wilde soals die fotomoddelen ensoo sijn..
    Mama & papa seiden dat ik moest ophouden , maar dat deed ik neit,, duss nu sit ik heir..
    Verder heb ik een hekel aan huppels en mensen die denken dat se alles sijn..
    Maar ik meot gaan ,,
    Buhhbaai Chick ,Take Care..

    Foto:
    http://i30.tinypic.com/fnqys9.jpg
    Hoezo ik jou zou moeten kiezen:
    Omdat ik super graag in jou übergeniale serie wil spelen en ik dit een leuke rol vind :D


    Crack a bottle

    Ikke wil hoofdrol! Info komt<2
    1

    Rol: Hoofdrol!

    Je naam: Annelies

    Je leeftijd: 16

    Karakter: Spontaan, gevoelig, betrouwbaar, aardig

    Tekstje:

    Haaii peopz <3

    Mijn naam is dus zoals je misschien al gezien had Annelies en ik ben al 16 jaar oud. Ik ben 1m75 groot en weeg 45 kilo. Jaah, ik zie je al schriiken en roepen dat ik anorexia heb, wat dus volgens mij helemaal niet waar is! Ik vind mezelf nog té dik dus er moet nog erug veel af, tot ik bij mijn ideaal gewicht ben. What ever. Ik ben eigenlijk een shop-a-holic, ken je dat? Dat is iemand die zoal mij verslaafd is aan shoppen. Daardoor zie je me ook bijna elke week in het shoppingcenter en kent iedereen mij ook al wel ^^ Voor de rest houd ik van m'n vrienden, muziek en Hello Kitty maar ik haat irritante en arroagnte mensen, spinnen en insecten. Maar hooo! Lieverds, ik moet maar eens gaan ^^

    KissEz<3

    Foto: Kijk in FB

    Hoezo ik jou zou moeten kiezen: Dan jij nog extra rolletje in mijn Quiz mogen krijgen, een verrassingsrolletjes ^^


    Ikke Bill willen en hoofdrol <3

    Rol:Hoofdrol=Meisje met anorexia

    Je naam: Annoeska

    Je leeftijd:18 ofsuu

    Karakter:Bitchy, lief, heeft aar eigen karaktertj ^^

    Tekstje:Hii,, ik ben annoeska en ben eiglyk wel een bitch ik hou van shoppen,hello kitty, party's,TH, ik doe eiglijk niet echt veel in mijn leventje behalve shoppen dan xD oke kweet niej veel meer dus Byee iloveyou!

    Foto: http://media.photobucket.com/image/scene%20queen/stacyannisdead/267198859_1155787.gif?o=5

    Hoezo ik jou zou moeten kiezen: hmm omda ik lief ben ? (A)

    (A)
    en als ik dat niet mag zijn ofsoo
    wil ik graag

    Vriendin iemand van th (moet zelf zeggen wie je wilt.) [Iedereen is op dit moment nog Vrij]


    zijn ^^?? plzzz


    Gilles (ll)

    Rol: Knipperlicht relatsie met Tom
    Je naam: Rachel
    Je leeftijd: 19
    Karakter: Lief,gek,koppig,zorgzaam
    Tekstje: Hee,ik ben Rachel en ik ben 19 jaar. Ik ben een vrij koppig meisje en ik ben knetter gek. Nou ja,prettig gestoord dan. Ik krijg alleen knetter gek naar mijn hoofd gegooid a s ik ruzie heb met iemand. Verder ben ik super lief en zorgzaam^^
    Ik heb een hekel aan zinloos geweld en aan het dierenleed.
    Ik hou veel van voetballen en schrijven. Maar ook kleding ontwerpen en muziek maken. Het is mijn droom om ooit een eigen kledinglijn op te zetten. Of een stoere zangeres worden.
    Foto: http://img1.liveinternet.ru/images/attach/b/3/27/821/27821126_brookellebones7.jpg
    Hoezo ik jou zou moeten kiezen: Omdat ik idee super origineel vind en het me en prachtverhaal lijkt! En ik hem blijf volgen^^


    Music is the new sex

    Rol:
    hoofdrol + relatie
    Je naam:
    Michelle
    Je leeftijd:
    16
    Karakter:
    onzeker. Doe me anders voor dan dat ik me voel. ik ben best gevoelig.
    Tekstje:
    eey <3
    ik ben michelle , en ben 16 jaar. Ik zit samen met een andere meiden in een kliniek. Ik heb anorexia, nu al 2 jaar lang. Ik zit hier al sinds mijn 14.. . Ik ben erg onzeker over mijn uiterlijk. Ik ben veel te dik, mensen noemen me dan een aansteller of vinden me raar. Maar ik ben echt dik ik weeg nu alwaar 41. Ik ben aangekomen! Ik kan het goed vinden met de meiden in het huis. Omdat ze precies weten hoe ik me voel. maar ik moet gaan, ik heb teraphie.
    xX. michelle
    Foto:
    http://celebrity-socialite.com/wp-content/uploads/2008/06/nicole-richie-anorexic-001.jpg

    Hoezo ik jou zou moeten kiezen:
    omdat ik dit verhaal heel goed vind. omdat ik zelf een eetstoornis heb.

    Rol:
    vriendin iemand van th [TOM AUB n_n]
    Je naam:
    Joyce
    Je leeftijd:
    16
    Karakter:
    bitchi,eigenwijs,koppig,grote mond,behulpzaam,spontaan,lief
    Tekstje:
    Héééj lieverds.Ik ben joyce en ben 16,school is de rotste tijd van mijn leven dus daar wil ik het niet over hebben.Mijn verslaving is shoppen,niets is toffer als dat.Voor de rest geef ik veel om mijn vrienden en de belangrijkste in mijn leven is mijn vriendje.Ik zie hem echt dood graag en zouw gewoon ALLES maar dan ook ALLES opgeven voor hem,zelfs mijn leven.Zijn naam is tom,tom van tokio hotel!Soms voel ik mij schuldig over de duizende meisjes die ook zo zot van hem staan en ook hun leven voor hem zullen geven,omdat ik mij heel vroeger zelf ook zo heb gevoeld.Maar ik heb nu eenmaal geluk gehad,dat was het eerste geluk dat ik ooit heb gekent,en dat wil ik dus niet meer kwijt.Ik kan gitaar spelen maar ik doe het alleen als ik mij echt verveel en dat valt niet zo heel vaak voor.Partys,jha daar houd iedereen wel van zeker?En ik ga nu stoppen,of ik kan blijven door gaan.bye!<3
    Foto:
    http://mister-kwai.com/thai/image/tata-young.jpg
    Hoezo ik jou zou moeten kiezen:
    Ik ben niet een persoon voor in de hoofdrol te staan of wat dan ook.Omdat ik mij dan schuldig voel dat ik er zoveel in voor kom.Dus speel ik liever iemand anders,en ik zouw het ook geweldig vinden van u moest ik de rol krijgen n_n

    Rol: Vriendin iemand van th Het liefst vriendin tom maar iemand anders van th is ook goed hoor vind ze alle 4 leuk dus jij mag kiezen met wie ik krijg dan bij wie jij vind ik het best pas ik ga er niet moeilijk over doen ;)
    Je naam:Nickita
    Je leeftijd:18
    Karakter: altijd vrolijk en behulpzaam
    Tekstje:
    Haay mijn naam is Nickita
    Ik ben 18 jaar en altijd vrolijk
    Ik help graag mensen en denk nooit aan me zelf
    Ik sta altijd klaar voor mijn vrienden en vriendje natuurlijk en laat ze dan ook echt niet vallen of in de steek
    Verder schrijf ik graag teksten en als ik eenmaal een idee heb voor een liedje dan ga ik altijd op een rustig plekje zitten en schrijf ik het op zo kan ik me beter concetreren ;)
    Ik zing ook graag en hou van graffiti
    verder ga ik graag uit en lach ik graag daarom kan ik soms ook best snel melig worden :P
    Maar ik moet nu gaan mijn mob gaat af mzzl spreek julie later (K)
    Foto:
    http://www.emo-corner.com/forums/uploads_gallery/1202136164/gallery_3136_2_10238.jpg
    Hoezo ik jou zou moeten kiezen:
    omdat ik het onderwerp anorexia echt goed vind en het me daarom ook een eer vind om er in te mogen spelen


    You can't touch music but music touch you

    NIemant een andere Rol,, dan Hoofrol en vrienin Tom ?!?! er zijn ook nog andere mensjes nodig hoor


    Dunno ><

    Bedankt dat ik een rol heb (K)


    You can't touch music but music touch you

    Rol: vriendin van Gustav

    Je naam: Cynthia



    Je leeftijd: 20



    karakter: lief,aardig,stil


    tekstje:

    Hallokies.

    Ik ben Cynthia, 20 jaar.

    Mijn hobby's zijn alles wat met muziek te maken heeft. Ik vind Hello Kitty ruwlen.

    Ik ben fan van Tokio Hotel. Zeker al 6 jaar. Indrukwekkend,niet? Nou, ik vind van wel. Ik vind het ook indrukwekkend hoe ver ze het al geschopt hebben. Wat ik ook indrukwekkend vind is dat Gustav mijn vriendje is. Wees jaloers mensen,wees jaloers.

    Genoeg gepraat over Tokio Hotel en over hoe jaloers je moet zijn. Ik ben afgestudeerd en nu doe ik het kalm aan. Ik zit momenteel in Gran Canaria. Nu moeten jullie jaloers zijn.

    Äber ik ga Gustav wil naar het strand en dus ga ik maar mee.

    Salaaaaat.



    foto: http://www.quizlet.nl/images/2008/37/atbgzyzansrkzlas.jpg


    Hoezo ik jou zou moeten kiezen: Nou, ik vind het een goed idee en wil een rol in die serie


    Fanta rules

    rol:vriendin georg

    naam:dajana
    leeftijd:18
    karakter:lief,betrouwbaar,egoïstisch,(soms dan hea):Pnaïf.
    tekstje:hallo ik ben dus dajana 18 jaar.ik heb zwart lang haar diep blauwe ogen.mooie nagels goed verzorgd haar.zangeres van een band die onbekent is.ik hou van muziek en zwemmen.ik haat school en ik ga ervan af voor in ruil privé les je gelooft in waren liefde en ik had een zusje die dood is gegaan aan een onbekende ziekte en ik heb 2 liedjes voor haar geschreven

    ik hoop dat dit genoeg is

    hoezo ik jou zou moeten kiezen:nou omdat ik mijn beste vriendin aan anorexia heb verloren en het lijkt me een eer om daar over in een quiz te spelen

    foto:http://www.scootercommunity.com.au/blogs/my_life_as_a_scooter/amylee.jpg

    ik hoop egt dat ik die rol krijg ik wil het spr graag ik weet niet wat ik moet doen om je te overtuigen maar ik zou alles doen nou ik hoop egt dat je mij kiest want ik wil egt super graag ik je quiz voorkomen nouwja tis jou keuze succes met het kiezen

    groetjes dajana


    *points@ass* kijk eens! en god zag dat het goed was ;D

    NIemand meer :(
    Die andere mensen zijn ook belangrijk hoor !!!!!


    Dunno ><