• gaan we verder waar we gebleven waren?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Padawan schreef:
    (...)

    Ja, voortplanten hè, we all know how that works. (:
    En DNA, en dat is dan het rotte deel :').

    Ja ik snapte de opdracht niet hoor, en ik moet morgen facking pw erover maken. ik stresss 'm XD


    Hahaha, die is nog het makkelijkst ja. DNA is ook niet zo heel moeilijk.

    Maar wiskunde is gewoon onbegrijpelijk.


    Your make-up is terrible

    Sapphira schreef:
    (...)
    Logaaaan, waar gaat dit allemaal over? Ik word toch neit vergeleken met die tut hè, want anders krijg je zo weer een frisbee naar je hoofd. Mag je fijn weer het ziekenhuis in..


    Nergens over.. Nee, liefje, jou zou ik nooit vergelijken met Rosie. Je maakt me bang.. ik wil niet weer naar het ziekenhuis.. Maar mag ik nou nog komen of niet..?


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    LetMeBe schreef:
    (...)
    Friesland. Ik had net zo goed in Verweggistan kunnen wonen ofzo, daar kom je evenveel mensen nodig. Er is maar één iemand van Q die bij mij in de buurt woont, en met haar heb ik irl ruzie ):


    Hmm, dat is stom. Pik anders één meeting uit de lijst en spaar daar al je geld voor, en zanik bij je ouders of je mag! :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Ik stond een vijf voor bio vorig jaar... Doe ik dan iets verkeerd? o.O


    Ik denk het haha.


    Your make-up is terrible

    Ever schreef:
    Dag


    Doeg!! <3 Ik ga zelf ook zo.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hostage schreef:
    (...)

    Nergens over.. Nee, liefje, jou zou ik nooit vergelijken met Rosie. Je maakt me bang.. ik wil niet weer naar het ziekenhuis.. Maar mag ik nou nog komen of niet..?


    Aawh, laat je hem een beetje heel? Hij is wel mijn bro, anders kom ik je halen kleine meid!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik denk het haha.


    Lol, en ik heb het ook nog eens gekozen voor komend jaar... Moet ik toch meer mijn best gaan doen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Assassin schreef:
    (...)

    Hahaha, die is nog het makkelijkst ja. DNA is ook niet zo heel moeilijk.

    Maar wiskunde is gewoon onbegrijpelijk.


    Hehe iemand die me snapt, okay dus wat ging ik doen; bio doorlezen.
    En de 7 hoofdstukken van 6 bladzijdes tekenen in me hoofd stampen. Yes.


    We're all mad here.

    over wth gaat dit allemaal, even een stereotypering waar maken, ik ben gewoon te lui om alles door te lezen. (:


    have no envy, no fear

    Hostage schreef:
    (...)

    Nergens over.. Nee, liefje, jou zou ik nooit vergelijken met Rosie. Je maakt me bang.. ik wil niet weer naar het ziekenhuis.. Maar mag ik nou nog komen of niet..?


    De vorige keer was een ongeluk, dat zal nooit meer gebeuren, promise. Zucht.. Kom nou maar, je moet wel voor half twee slapen hoor..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Padawan schreef:
    (...)

    Hehe iemand die me snapt, okay dus wat ging ik doen; bio doorlezen.
    En de 7 hoofdstukken van 6 bladzijdes tekenen in me hoofd stampen. Yes.


    Succes & Sterkte D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Padawan schreef:
    (...)

    Hehe iemand die me snapt, okay dus wat ging ik doen; bio doorlezen.
    En de 7 hoofdstukken van 6 bladzijdes tekenen in me hoofd stampen. Yes.


    Veeel succes. :'D


    Your make-up is terrible

    Figlio schreef:
    over wth gaat dit allemaal, even een stereotypering waar maken, ik ben gewoon te lui om alles door te lezen. (:

    Dan kun je beter gaan xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Defensive schreef:
    (...)

    Hmm, dat is stom. Pik anders één meeting uit de lijst en spaar daar al je geld voor, en zanik bij je ouders of je mag! :'D

    Mja, het geld heb ik wel, het is dat ik niet mag. Ik ben verdorie 17 en kan best voor mezelf opkomen, maar omdat ik een meisje ben is het ineens te gevaarlijk :(
    Is er hier ergens niet een stoere jongen die me wil komen halen? ^^


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Figlio schreef:
    over wth gaat dit allemaal, even een stereotypering waar maken, ik ben gewoon te lui om alles door te lezen. (:


    Moeilijk uit te leggen, maar eigenlijk gaat het gewoon nergens over..


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA