• Oké, even wat achtergrond info: als au pair fiets ik veel rond in een bakfiets om de kids op te halen waar ik voor zorg. Maar die bakfiets is al anderhalve week stuk. :c Dus, nou moet ik telkens een halfuur naar de school lopen met een buggy en dan een halfuur terug, met een buggy vol kind, heuvdlopwaards.

    En ik heb zoooo veel spierpijn, holy moly. Mijn rug is stuk. :')

    Iemand anders hier nog lekker last van spierpijn?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ahh ja. ik herken de spierpijn. Mijn spieren komen gewoon in protest als ik helemaal niks doe ik snap er echt helemaal niks van. Dan gaan we ringzwaaien met gym, doen mn spieren geen pijn. Een potje voetbal: de hele avond het liefste in bed met een kruik. Slaat echt nergens op.

    Veel succes met het duwen!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik hoop dat de bakfiets snel gemaakt kan worden. Kan je geen tijger balsem op je rug smeren? Dat schijnt heel goed te werken bij spierpijn. Waarschuwing: Daarna heel goed je handen wassen, want het wordt warm en dat is niet fijn als het in je ogen zit.

    Nee, geen last van spierpijn. Toen ik nog met kinderen werkte, soms spierpijn in mijn armen.


    Physics is awesome

    Ah, klinkt heerlijk. :')

    De eerste week dat ik hier op de campus was, had ik enorme spierpijn in m'n kont en benen, lol. De campus ligt op een heuvel en het is zo nu en dan nogal steil, dus daar moest ik heel erg aan wenne. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Holy shit, SPORT. Je bent straks de meest gespierde au pair in heel Engeland, en dan moeten ze je extra gaan betalen omdat je twee-in-één oppas en bodyguard bent.

    (Maar ook au, bah, dat klinkt helemaal niet fijn. Ik hoop dat die bakfiets snel gefixt wordt, want dit klinkt als een beetje te veel om nog gezond te zijn.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    AU! I hope that it can be rePAIRed asap!

    Sorry, flauwe humor. :')Maar dat is dan inderdaad wel even flink balen!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •