• Ik ben dus van plan om een nieuwe storie te maken.
    Ik heb al een idee in mijn hoofd, en ik denk wel dat het leuk is om met verschillende mensen uit te werken.
    Ik zoek zo'n 6 mensen die samen willen schrijven.
    Het is een storie met onbekende personen.

    Een korte uitleg over het idee:

    7 meisjes leren elkaar kennen in een instelling waar mensen van hun verslaving/angst af komen.
    Alle 7 hebben ze een andere verslaving/angst.
    De eerste is drugsverslaafd -> personage van Tranquillity
    De tweede heeft een drankprobleem -> personage van Marrow
    De derde heeft een seksverslaving -> personage van SasXMusic
    De vierde is verslaafd aan afvallen -> personage van Atmosphere
    De vijfde heeft een eetverslaving -> personage van Crusoe
    De zesde heeft smetvrees -> mijn personage
    De zevende is verslaafd aan medicijnen-> personage van Lovelyxxx


    Alle 7, hebben ze ongeveer de zelfde leeftijd.
    Ze hebben allemaal een ander karakter, maar hebben toch 1 ing gemeen.
    Ze willen ontsnappen uit de instelling, wat op een nacht ook lukt.
    Doordat ze een verslaving of angst hebben, komen ze soms wel in komische situaties.
    In de loop van het verhaal, groeien ze dichter naar elkaar toe en worden de beste vriendinnen.
    En het belangrijkste, ze krijgen het voor elkaar om zonder hulp van de instelling van hun problemen af te komen.


    Als het idee je wat lijkt, gelieve dan wat informatie in te vullen.
    Ik zal je wel iets laten weten als je een van de 6 schrijvers bent.

    Naam:
    Vaak online:
    Leefttijd:
    Schrijfstijl (verleden tijd, tegenwoordige tijd):
    Schrijfstijl 2 (ik vorm,zij vorm):
    Waarom wil je meedoen:
    Extra:
    Stukje tekst:



    Ik zal zien wanneer ik iets laat weten, aangezien ik vanaf vandaag tot zondag niet thuis ben.



    Ok, de mensen die een rol hebben, zijn bekend.
    Ik zoek dus niemand meer :)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 10:49 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik zou graag die rol van drank probleem willen zijn.

    Naam: Chiara
    Vaak online: Ja
    Leefttijd: 15
    Schrijfstijl (verleden tijd, tegenwoordige tijd): Verleden en soms ook tegenwoordig.
    Schrijfstijl 2 (ik vorm,zij vorm): Ik vorm.
    Waarom wil je meedoen: Omdat het me echt leuk lijkt.
    Extra: Wil je me een PB sturen als je mij gekozen hebt?
    Stukje tekst:
    Rustig kijk ik naar de bomen die zachtjes heen en weer gaan. De zon schijnt fel en het is 37 graden. Het kleine windje dat er is maakt de zomer helemaal af. Hier had ik zo lang op gewacht, de zomer. De geur die er was in de zomer rook zo goed. In de zomer was alles perfect. De mensen de omgeving, gewoon alles. Ik hou zoveel van de zomer. Voorzichtig schoof ik mijn zonnebril op mijn neus en liep de tuin in. Waar ik mijn moeder zag zonnen. 'Mam, ik ga naar Shirley hé.' zei ik en ik gaf mijn moeder een kus op haar wang en liep dan naar de voorkant van het huis en stapte daar mijn fiets op. De wind sloeg mijn haar helemaal door elkaar. In de winter was ik dan altijd pist maar in de zomer kon niks me schelen. De zon scheen hevig op mij en ik genoot. Ik moest een parkje door rijden om naar Shirley's huis tegeraken dus reed ik het parkje door. Op een bankje zag ik Austin en Alex zitten. 'Lois, wat ga je doen!?' riep Alex en ik reed voorbij hun. 'Naar je zus, we gingen in je tuin zwemmen.' zei ik vlug en reed dan achter de bosjes. Ik hoorde nog wat gemompel maar reed gewoon door. Ik reed het park uit en kwam uit op een villa wijk. Na een paar villa's voorbij tekomen kwam ik aan het grootste huis van de wijk. 'Die van het beroemde sulletje.' hij was vandaag zo tezien thuis, want zijn auto en zijn moeder haar auto stond er ook. Ik fietste gewoon verder tot ik aan Shirley's huis aan kwam. Eenmaal aan gekomen zeten ik me fiets tegen de heig en liep het padje op richting de tuin waar ik Shirley zag liggen op 1 van haar ligstoelen. 'Hello sexylady.' zei ik glimlachend en opeens ging Shirley recht zitten. 'Sexbom!' zei ze en ze stond recht en ik gaf haar een knuffel. 'Oh het word zekker vet, wie komt er allemaal naar je zwemparty?' 'Axel, Austin, Chaz, Ryan, Christian, en Justin.' toen ik dat laatste hoorde storte mijn mond op de grond neer. 'Shirley!, je weet dat Justin je gebruikt!' Ik zag dat Shirley me dood aan keek. 'Lois stop daar over ja!? Alsjeblieft.' zei ze zuchtend en ze stond recht en ze liep naar binnen. Ze moest is weten wat ik gezien had...

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 18:50 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    het lijkt me heel erg leuk, maar ik heb geen tijd :(
    maar ik zou het verhaal wel heel erg graag willen lezen_O_ echt een super idee(Y)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Naam:
    Tessa
    Vaak online:
    Jep :Y)
    Leefttijd:
    14 jaartjes jong (nerd)
    Schrijfstijl (verleden tijd, tegenwoordige tijd):
    Ik kan allebei (cat)
    Schrijfstijl 2 (ik vorm,zij vorm):
    Het liefst de ik-vorm ;D
    Waarom wil je meedoen:
    Ik hou van schrijven en wou altijd al samen schrijven, that's it :Y)
    Extra:
    Graag diegene met een eetverslaving :)
    Stukje tekst:
    Kijk maar op mijn profiel. A Soldier's Promise is het goede verhaal ;)


    Not all those who wander are lost.

    Naam: Lily
    Vaak online: redelijk vaak :)
    Leeftijd: 17
    Schrijfstijl (verleden tijd, tegenwoordige tijd): beide.
    Schrijfstijl 2 (ik vorm,zij vorm): beide.
    Waarom wil je meedoen: Klinkt leuk, goede manier om mijn schrijven te ontwikkelen.
    Extra: Ik wil graag het aan medicijnen verslaafde personage schrijven.
    Stukje tekst:

    Het waren leugenaars, stuk voor stuk. De zogenaamd aardige doktoren en chirurgen. Je kwam voor een griepje en tegen de tijd dat je weer buiten stond, hadden ze je allerlei complexen aangepraat en je vervolgens doosjes vol met pillen meegegeven. Nee, ik kon toen nog niet weten dat die witte, smaakloze, maar oh zo effectieve pilletjes, de rest van mijn leven konden beïnvloeden. Maar toch geef ik ze nog altijd de schuld.


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik wil beginnen schrijven!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ik wil beginnen schrijven!

    Zodra ik iemand vind die het personage van het meisje met de eetverslaving wilt doen, kunnen we beginnen ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    OffTheRecord schreef:
    (...)
    Zodra ik iemand vind die het personage van het meisje met de eetverslaving wilt doen, kunnen we beginnen ^-^



    Ik ik ik _O_


    Not all those who wander are lost.

    woehoee! bijna, we kunnen bijna beginne XD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    OffTheRecord schreef:
    (...)
    Zodra ik iemand vind die het personage van het meisje met de eetverslaving wilt doen, kunnen we beginnen ^-^

    Waarom ben ik niet uitgekozen(huil)
    Ik wil echt heel graag mee doen(huil)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Crusoe schreef:
    (...)


    Ik ik ik _O_

    Voorruit dan :')
    Je mag de rol hebben :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jippie!!!

    Wanneer beginnen we en wat verwacht je van mij? :')

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 19:45 ]


    Not all those who wander are lost.

    Ik vind het best lullig dat ik iniet ben uitgekoen. Ik eerder eenr eactie geplaatst dan andere die wel een rol hebben en ik heb s pecial een pb gestuurd omdat ik het zou graag wou. Ik hb ook helemaalrgeeen reactie gekregen(huil)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sleutelbloem schreef:
    Ik vind het best lullig dat ik iniet ben uitgekoen. Ik eerder eenr eactie geplaatst dan andere die wel een rol hebben en ik heb s pecial een pb gestuurd omdat ik het zou graag wou. Ik hb ook helemaalrgeeen reactie gekregen(huil)

    Zij mag toch kiezen?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Sleutelbloem schreef:
    (...)
    Waarom ben ik niet uitgekozen(huil)
    Ik wil echt heel graag mee doen(huil)

    Omdat ik jammer genoeg niet iedereen kan kiezen.
    Ik heb vooral gekeken naar de schrijfstijlen :)
    De mensen die in Ik-vorm en in verlede tijd schrijven, hadden meer kans.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    OffTheRecord schreef:
    (...)
    Omdat ik jammer genoeg niet iedereen kan kiezen.
    Ik heb vooral gekeken naar de schrijfstijlen :)
    De mensen die in Ik-vorm en in verlede tijd schrijven, hadden meer kans.

    Ik shrijf ook in ik stijl dat staat erbij
    En ik heb elfs een pb gestuurd omdat ik dit echt heel graag wou. Ik vind het niet zo heel eerlijk om eerlijk te zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one