• Mijn hamster doet soms echt raar.
    Ik heb een kooi van 2 verdiepingen, dus er zit een trapje in. Eerst liep hij daarop gewoon naar boven, maar nu niet meer. Nu klimt hij via het tralies omhoog. En vaak klimt ie ook gewoon aan het tralies en laat zich dan vallen.
    Ik heb ook een steen in z'n kooi gedaan, omdat z'n tanden anders te lang worden. Maar daar bijt hij niet aan. Hij bijt alleen maar aan z'n kooi.
    Verder staat er nog een speciaal schoentje van plastic in z'n kooi, waar ten eerste al hele stukken uit zijn die 'ie op eet. Maar vaak stopt m'n hamster alleen z'n hoofd erin en gaat hij zo slapen.
    Als ik me hamster buiten zet, eet hij echt alles op wat 'ie vind. Zo ook mieren.
    En als laatste z'n eten. M'n hamster is echt verwend, dus hij vind lang niet alles van z'n eten lekker. En wat 'ie niet hoeft, góóit 'ie uit z'n kooi. Soms vinden we echt eten helemaal aan de andere kant van de kamer.

    Hebben jullie ook zulke beesten? :3


    I like boys who drive cars too slow.

    Genius schreef:
    Haal die steen uit zijn kooi! Die dingen zijn hartstikke slecht voor je hamster (no_chears)


    Echt, hoezo dan? ;O


    I like boys who drive cars too slow.

    ILOVELIAM schreef:
    (...)

    Echt, hoezo dan? ;O

    Zo'n ding is heel zout en dan kan het beestje nier en blaas problemen van krijgen.


    -

    Ehm nou mijn hond is beetje vaag, ze eet gewoon mijn chocolade op :(
    Ze kan lachen, ze piept als ze uit wilt enzow, maar voor de rest is ze redelijk normaal xD

    Coelwe hamster heb je xD


    What is youre favo scary movie?

    Mijn hamster laat zich ook altijd van bovenuit zijn kooi naar beneden vallen, alleen zitten daar twee trappetjes tussen waar hij eerst overheen stuiterd:X
    Ook probeert hij zich uit zijn kooi te graven en hij gooit net als je jouwe ook met zijn eten (ook met houtsnippers trouwens).
    Ook heeft hij de kat een trauma bezorgd door naar hem te schreeuwen/gillen/blazen/hoehetookmaarheet en hem in zijn neus te bijten...:|


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Geweldig.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn ratje had een soort huisje waar ze in kon en daar wou ze heel vaak uit via het raampje. En die jatte chocolaatjes en appelflappen enzo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ILOVELIAM schreef:
    En vaak klimt ie ook gewoon aan het tralies en laat zich dan vallen.


    Dat doet mijn hamster ook. Ik vind het persoonlijk hilarisch, dat traliesklimmen.
    Ik heb een 3-verdiepingen kooi, maar één van de trapjes is stuk, dus dan doet ze dat soms. Of ze gaat via haar hamsterbuis ding, dat over de kooi heenloopt. Die buis had ze zowat stukgebeten, dus moesten we er een ijzeren plaatje onderaan vastmaken zodat het hele ding nog aan elkaar zou hangen.
    Ach, wat wil je met zo'n troep van 30 euro, ik had beter die duurdere gekocht. Zag er toch wel steviger uit. :Y)

    Ach ik vind die hamster schattig :3
    En twee van onze drie katten eten niet alles, die zijn verwend en lusten dus bepaald voer niet (cat) En mijn ene kat eet heel vaak vliegen


    As travars

    Haha wat een gek beestje zeg! Haha xd
    Nou, ik heb ene uil en die eet alleen maar snachts. Als ik hem al eten heb gegeven dan gaat hij de rest van de avond er naar zitten staren en dan kijkt hij eens naar ons met zo'n blik van: ga naar bed, doe de lichten uit, dan kan ik eten! En dan gaan we naar bed en dan is het helemaal donker en hoor je hem in de kooi op zn prooi springen xd


    Forever.

    Mijn hamster deed dat ook.
    R.I.P Sabeltje (huil)


    There's power in the words you whisper.