• Dat Yasmine & Michael Jackson overleden.

    Yasmine was een vlaamse presentatrice en zangeres, gekend en geliefd door heel vlaanderen. Ze was het gezicht van de holebi-beweging in België. Haar muziek inspireerde velen mensen en ze gaf hen kracht. Jammer genoeg had ze die kracht zelf niet meer toen ze zich op 25 juni 2009 van het leven ontnam omdat ze de breuk met haar ex-vrouw Marianne Dupon niet kon verwerken. Yasmine liet haar dochterthe Ella-Louise achter, nu 3 jaar.

    Michael Jackson was een wereldster, zoals jullie allemaal weten. Hij bracht de muziek tot leven, en bracht een hele revolutie teweeg toen hij uitpakte met shockerende dansbewegingen. Zijn bijnaam was dan ook niet voor niets 'The king of pop'. Michael Jackson hield van kinderen en leed aan het Peter Pan -syndroom. Hij was net aan het repeteren voor nog een allerlaatste tournée voor hij er mee ophield, toen hij overleed aan een overdosis. Tot op de dag van vandaag weet men nog altijd niet of het een ongeluk was, of moord. Hij liet zijn 3 kinderen achter; Prince Michael, Paris Katherine en Blanket.

    Laten we nu één minuut stilte houden voor deze 2 sterren die 2 jaar geleden onze wereld verlieten.

    'Het wereldvrak zinkt verder weg...'


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Yoseob schreef:
    2 jaar al =|


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ze zijn dood, laat ze lekker.


    Your make-up is terrible

    Yoseob schreef:
    2 jaar al =|


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    2 jaar al ='[ inderdaad, De speech van Paris was gewoon zo erg, Ik wilde ervan huilen.



    Authors schreef:
    Lap, het is al twee jaar...


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Legends never die.

    Hooligan schreef:
    Legends never die.


    That's true. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Twee jaar alweer. Jezus. Gaat snel, die tijd. Maar ja, die eerste ken ik niet btw [Fries hier 8D] en MJ's muziek leeft voort en daar gaat het om want hijzelf is niet zo'n prettige man :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    het lijkt net 1 jaartje geleden ofz0.o


    You just made my day;D

    Ik heb alleen respect voor MJ.
    Maar ik ga er geen minuut stil voor zijn, dat heeft toch geen nut... Als ik voor de laptop zit spreek ik toch nooit dus als je wil mag je dat van mij als stilte aanschouwen. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    dat betekent vdat me om binnen kort ook weer 2 jaar dood iis

    2 jaar al? Dat kan nooit, wat gaat dat snel (no_chears)


    -