• Ik ga volgend jaar beginnen aan nieuwe opleiding, en daarvoor heb ik een laptop nodig. Ik heb nu al een hele goede laptop, maar die heeft een behoorlijk groot scherm. Ik vind het een beetje vervelend dat ik dan de hele tijd met zo'n grote laptop tas moet lopen, omdat mijn laptop net niet in mijn tas zal passen.
    Dus ik bedacht, dan kan ik net zo goed een 2e laptop kopen voor school die wat kleiner is. Een mini-laptop.
    Er moet sowieso een office pakket op de laptop kunnen, dus volgens mij kan ik dan geen chromebook kopen. Ik wil ook niet te veel geld aan uitgeven, omdat het een 2e laptop wordt puur voor school.
    Ik heb totaal geen verstand van wat goed is en niet, dus misschien dat jullie mij kunnen helpen?


    Alleen maar tranen van geluk

    Als het puur voor school is dan zou ik erg letten bij de specificaties op de processor die erin zit, omdat een betere processor ervoor zorgt dat je laptop sneller werkt zeg maar. Volgens mij moet een i-5 quad core al aardig goed zijn, maar een i-7 zou helemaal mooi zijn dan is die namelijk echt snel. Dat is de tip die ik zeg maar mee geef :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Mag ik ff vragen, wat voorn laptop heb jij nu?

    ArosBitch schreef:
    Mag ik ff vragen, wat voorn laptop heb jij nu?


    Een ASUS, x73s van 17.5 inch. (volgens mij)


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb een hele dure laptop, dus ik snap dat dit waarschijnlijk niet kan, mar hij is echt heel erg fijn en heel(!) erg licht.
    Ik heb een Macbook Air 13" hij is echt geweldig. Super licht, niet groot en super snel. Je kan er ook gewoon een office pakket opzetten


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!