• Yeah people, ik ben vanaf maandag officeel klaar met mijn schoolexamens, en ik ga me doodvervelen totdat ik op vakantie ga (:
    Dus ga ik lekker al mijn tijd verpesten met lezen.
    Daarom aan jullie nu de vraag hier wat stories te dumpen. Of ze van jezelf zijn of van een ander maakt me niet uit. Welk genre maakt me ook niet echt uit. Ik zal niet alles lezen, maar je mag wel alles kwijt, vervolgens zal ik er iets uitkiezen wat me leuk lijkt.
    Mijn enige eis is: De story moet afgelopen zijn. Ik heb namelijk geen zin om te moeten wachten op een vervolg, en ik wil het gewoon uit kunnen lezen. Dus kom maar op met de stories! (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Guys serieus.. Ik verveel me echt dood..
    Jaa, ik weet dat dit niet mag, maar ik ga echt in slaap vallen..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik heb/ken geen afgelopen stories.
    Sorry :[

    Ik heb er zelf geen, en ken er ook geen. Ik weet wel een story die echt heel heel lang is,die heeft bij elkaar al iets van 200 delen, maar die is dus nog niet afgelopen. Misschien dat dat wat is? Want je bent er wel een tijdje mee bezig haha :)


    We can't spend our lives waiting to live.

    Squidward schreef:
    Ik heb er zelf geen, en ken er ook geen. Ik weet wel een story die echt heel heel lang is,die heeft bij elkaar al iets van 200 delen, maar die is dus nog niet afgelopen. Misschien dat dat wat is? Want je bent er wel een tijdje mee bezig haha :)


    Jaa, dat geloof ik wel, dat ik er lang mee bezig zal zijn. Maar ik wil niet hoeven wachten op nieuwe delen, ik wil het gewoon in 1x uit kunnen lezen (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Klik

    Echt een super mooie twilight fanfic van Unbalanced
    afgelopen!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Sapphira schreef:
    (...)

    Jaa, dat geloof ik wel, dat ik er lang mee bezig zal zijn. Maar ik wil niet hoeven wachten op nieuwe delen, ik wil het gewoon in 1x uit kunnen lezen (:


    Haha oke, dan ga ik nog even verder kijken :)


    We can't spend our lives waiting to live.

    Fearful heeft wel 3 verhalen die al afgelopen zijn?
    Twee zijn twilight-related, en eentje is een Draco Malfoy story.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Ik heb twee afgelopen verhalen.
    The Potters - Een volgende generatie HP-fanfic, 210 hoofdstukken.
    Daylight - Renesmees true story - Een Twilight fanfic van 60 delen. Dit was wel mijn allereerste poging om te schrijven, dus de schrijfstijl is niet heel geniaal. :'D

    Oh, en ik heb trouwens ook nog een 4-shot over George Wemel, maar volgens mij heb je die als eens gelezen. Nu ik dat bedenk, ken je The Potters niet ook al? :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb twee afgelopen verhalen.
    The Potters - Een volgende generatie HP-fanfic, 210 hoofdstukken.
    Daylight - Renesmees true story - Een Twilight fanfic van 60 delen. Dit was wel mijn allereerste poging om te schrijven, dus de schrijfstijl is niet heel geniaal. :'D

    Oh, en ik heb trouwens ook nog een 4-shot over George Wemel, maar volgens mij heb je die als eens gelezen. Nu ik dat bedenk, ken je The Potters niet ook al? :x


    Die van George had ik inderdaad al een keer gelezen, en ik huilde, kun je het geloven? Ik wilde The Potters al lang een keer lezen, maar ik kwam er steeds niet aan toe. Iedereen vindt die echt fantastisch en ik vond They Kept Saying He Was Gone ook prachtig, dus daar ga ik sowieso aan beginnen, dat moet er toch echt een keer van komen (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Squidward schreef:
    Fearful heeft wel 3 verhalen die al afgelopen zijn?
    Twee zijn twilight-related, en eentje is een Draco Malfoy story.


    Hmmm, dat is waar ook. Eentje daarvan had ik al gelezen, dus misschien dat ik wel even bij haar kijk :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sapphira schreef:
    (...)

    Die van George had ik inderdaad al een keer gelezen, en ik huilde, kun je het geloven? Ik wilde The Potters al lang een keer lezen, maar ik kwam er steeds niet aan toe. Iedereen vindt die echt fantastisch en ik vond They Kept Saying He Was Gone ook prachtig, dus daar ga ik sowieso aan beginnen, dat moet er toch echt een keer van komen (:


    Haha, bedankt. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hij is niet van mij maar: Till i collapse - Pro ana
    Dat is echt en prachtig verhaal :D

    Ik heb van donderdag gedaan :Y)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    That should be me van Eurydice.
    Het is een Justin Bieber verhaal, maar heel origineel en voor de verandering geen lovestory.
    Hij is gewoon heel goed, ook als je niets van Justin Bieber wil weten.


    Felix